//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn app, Cheapspotter, is eindelijk in de app store !...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 10-06-09, 16:45
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Mijn app, Cheapspotter, is eindelijk in de app store!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 10-06-09, 17:10
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edward007 Bekijk bericht
Mijn app, Cheapspotter, is eindelijk in de app store!
Wat is het? Zoiets als AppSniper?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #583  
Oud 10-06-09, 17:12
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Nee totaal niet.

Het is prijsinformatie van diverse elektronicaproducten.

Als je bijv. in de Mediamarkt staat kun je even kijken of de prijs van die LCD tv daar goed is, of juist niet en je het beter elders kan kopen
Ik heb overigens wat promocodes naar iPhoneclub gestuurd.
  #584  
Oud 13-06-09, 02:06
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Waar haalt de app zijn prijzen vandaan? word dit door users zelf toegevoegd of?
  #585  
Oud 13-06-09, 19:59
leonhanewacker leonhanewacker is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Heey

Misschien een beetje teveel van het goede, maar: Is het mogelijk dat ik een klein stukje code kan zien van de iPhone apps? Ben wel geïnteresseerd hoe het eruit ziet.
  #586  
Oud 13-06-09, 22:29
timneutel timneutel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonhanewacker Bekijk bericht
Heey

Misschien een beetje teveel van het goede, maar: Is het mogelijk dat ik een klein stukje code kan zien van de iPhone apps? Ben wel geïnteresseerd hoe het eruit ziet.
je kan gewoon naar apple.com/developer gaan om sample code te zien, of bedoelde je dat niet?
  #587  
Oud 13-06-09, 23:18
leonhanewacker leonhanewacker is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

aah ok Ik zal even kijken
  #588  
Oud 14-06-09, 21:50
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Hey, even een vraagje, hoe word je betaald als iphone developer? Wordt het geld op je creditcard rekening gestort? Kben zelf namelijk 15, ik heb geen creditcard, mag er geen van mijn ouders, en mag die van mijn ouders denk ik ook niet gebruiken, zou het dus mogelijk zijn om via paypal te betalen? (er wordt dan een soort van tijdelijk creditcard nummer aangemaakt.) Zo niet, dan ben ik bij deze op zoek naar iemand die mijn app (ik ben er nog mee bezig) voor mij wil publiceren... Misschien wel tegen een deel van de omzet...

Laatst gewijzigd door oentje13; 14-06-09 om 21:55.
  #589  
Oud 15-06-09, 11:12
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oentje13 Bekijk bericht
Hey, even een vraagje, hoe word je betaald als iphone developer? Wordt het geld op je creditcard rekening gestort? Kben zelf namelijk 15, ik heb geen creditcard, mag er geen van mijn ouders, en mag die van mijn ouders denk ik ook niet gebruiken, zou het dus mogelijk zijn om via paypal te betalen? (er wordt dan een soort van tijdelijk creditcard nummer aangemaakt.) Zo niet, dan ben ik bij deze op zoek naar iemand die mijn app (ik ben er nog mee bezig) voor mij wil publiceren... Misschien wel tegen een deel van de omzet...
Het geld kan gewoon op je nl bankrekeningnummer gestort worden.

Alleen om een developer account aan te schaffen heb je waarschijnlijk wel een creditcard nodig.
  #590  
Oud 15-06-09, 11:20
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Alleen om een developer account aan te schaffen heb je waarschijnlijk wel een creditcard nodig.
Ging dat niet via de Apple Store? Volgens mij kun je daar ook op andere manieren betalen.
  #591  
Oud 15-06-09, 19:11
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Het geld kan gewoon op je nl bankrekeningnummer gestort worden.

Alleen om een developer account aan te schaffen heb je waarschijnlijk wel een creditcard nodig.
Ok bedankt!
  #592  
Oud 16-06-09, 01:23
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Tip:
Gebruik Neteller, is zo opgezet, en je kan geld depositen met IDEAL (=instant) en zo kan je ook een (virtuele) credit card aanmaken
  #593  
Oud 16-06-09, 06:24
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juulie Bekijk bericht
Tip:
Gebruik Neteller, is zo opgezet, en je kan geld depositen met IDEAL (=instant) en zo kan je ook een (virtuele) credit card aanmaken
Ik heb geen ideal :S
  #594  
Oud 16-06-09, 07:31
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Als je internetbankieren hebt bij één van de grote banken (ABN, Rabo, SNS, ING, Fortis) heb je ook iDEAL.
  #595  
Oud 16-06-09, 14:14
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

ik heb dus geen internetbankieren, maar ik ken vast wel iemand vinden die dat wel heeft, dus dat lukt wel

Laatst gewijzigd door oentje13; 16-06-09 om 17:31.
  #596  
Oud 19-06-09, 18:40
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik sta trouwens verbaasd over de download aantallen van iKITT. Ik stond een aantal dagen op nummer #1 van de Entertainment top (Nederlandse store) en nummer #2 van de totale top (Nederlandse store). In Nederland was de app een paar dagen terug denk ik totaal zo'n 15.000 keer gedownload.

Nou snap ik niet waarom het in Nederland nu zoveel populairder zou zijn dan in andere landen. Je publiceert het immers wereldwijd. Het is geen toeval dat het in de NL store nou juist veel meer wordt gedownload dan elders. Heeft iemand hier een verklaring voor?
  #597  
Oud 19-06-09, 18:43
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Ik sta trouwens verbaasd over de download aantallen van iKITT. Ik stond een aantal dagen op nummer #1 van de Entertainment top (Nederlandse store) en nummer #2 van de totale top (Nederlandse store). In Nederland was de app een paar dagen terug denk ik totaal zo'n 15.000 keer gedownload.

Nou snap ik niet waarom het in Nederland nu zoveel populairder zou zijn dan in andere landen. Je publiceert het immers wereldwijd. Het is geen toeval dat het in de NL store nou juist veel meer wordt gedownload dan elders. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Half nederland leest iPhoneclub
  #598  
Oud 19-06-09, 19:27
SkyTrix's schermafbeelding
SkyTrix SkyTrix is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik heb momenteel ook enkele apps in de App Store:

MTB-You: België
Een app voor mountainbikers waarmee je de toertochten uitgebreid kan bekijken voor de komende 30 dagen. Data wordt gecached zodat je niet telkens een internetverbinding nodig hebt.

iTunes Store

MTB-You: Nederland
Een app voor mountainbikers waarmee je de toertochten uitgebreid kan bekijken voor de komende 30 dagen. Data wordt gecached zodat je niet telkens een internetverbinding nodig hebt.

iTunes Store

Math Practice
Een app waarmee je je brein wat kan trainen. Je krijgt (simpele) op -en aftrekoefeningetjes die je binnen een bepaalde tijd moet oplossen.

iTunes Store
  #599  
Oud 24-06-09, 00:11
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Sinds augustus vorig jaar heb ik een app in de AppStore, maar aangezien ik hier nog geen reclame gemaakt heb, ga ik dat toch even doen

BPM Shaker (iTunes link)
Zoals de naam al zegt, kan je schudden om het tempo van je muziek te bepalen ipv te tappen zoals de meeste bpm counters. Daarnaast zit er ook een metronoom op.

De leukste review die ik gekregen heb komt uit de US:
Citaat:
Finaly a met that can keep time and the shake instead of tap is much more acutate well worth the price. I've downloaded the free mets and this one blows them out of the water. Thank you for making a usful app.
  #600  
Oud 24-06-09, 00:17
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Haha, yeah, gotta love those reviews. Met zoveel mensen die toegang hebben tot je app, sta ik soms verbaasd over hoe blij mensen kunnen zijn met iets wat eigenlijk best simpel is. Of doe ik mezelf nou weer tekort. Erg leuke emails gekregen ook.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.