Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) grrrr ik zit ook aan een Mastermind te werken... zijn er over een tijdje misschien 3 versies. ik dacht namelijk een aantal weken geleden: dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#161
|
|||
|
|||
grrrr
ik zit ook aan een Mastermind te werken... zijn er over een tijdje misschien 3 versies. ik dacht namelijk een aantal weken geleden: dat is er nog niet: kans voor mij! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#162
|
||||
|
||||
Ik ken je teleurstelling dude Maarja.. zo gaat 't. Ben je al ver? Misschien kan je de basis gebruiken voor een ander puzzelspel
|
#163
|
|||
|
|||
nja. ver... ik kan helemaal niet overweg met de user interface maken voor welke iPhone app dan ook. werkt gewoon volgens mij helemaal niet. een gepruts wat op zn best eindigd tot het constante crashen van de app
|
#164
|
||||
|
||||
Het is een beetje stil hier de laatste dagen..
Ik heb mijn app vanochtend gesubmit bij Apple. Contracts zijn alleen ook nog pending dus zal al met al wel even duren... We'll see! |
#165
|
||||
|
||||
Goed, bezig. Hij zal er binnen een paar dagen wel op staan gok ik zo.
Wat gaat'ie kosten? Al weer bezig met een nieuw project? |
#166
|
||||
|
||||
$.99/€.79 Al wel weer een idee voor een volgend project, maar die is wat ingewikkelder en heb op het moment even wat minder tijd
|
#167
|
||||
|
||||
Heb je je app nog laten testen door wat testers. Dat is echt een aanrader. Vaak komen er zinvolle verbeterpunten naar boven waardoor je app beter wordt.
Anders testen de mensen die hem via de App Store downloaden. Maar als er dan wat mis mee is, krijg je gelijk negatieve reviews in de App Store en dat is het laatste wat je wilt. Zodra hij beschikbaar is ga ik hem zeker downloaden, want ik ben wel erg nieuwsgierig hoe hij geworden is. |
#168
|
||||
|
||||
Heb mijn zusje, mijn vriendin en een vriend m'n eigen iPhone in de handen gedrukt Onder andere daardoor die controls om de kleuren te selecteren zo aangepast dat je ook boven en onder de control zelf kunt beginnen met je vinger erover heen te laten glijden, zodat het wat natuurlijker reageert. Maar ach, perfect is het vast niet Goeie tip trouwens, negatieve feedback zal niet al te best zijn voor de verkoop resultaten...
|
#169
|
||||
|
||||
|
#170
|
||||
|
||||
Nee, meestal een dag of 4. Maar als hij dan status rejected krijgt, moet je weer opnieuw beginnen. En ze leggen er helaas niet bij uit waarom hij rejected is. Dus hopen dat hij in 1x goed gekeurd wordt.
|
#171
|
|||
|
|||
Als er nog testers nodig zijn.. Ik meld me hierbij!
Moet wel effe wachten tot ik mijn iPhone weer terug heb.. Had last van haarscheurtjes en een barst, en heb m zaterdag naar de T-shop gebracht. Duurt 2-3 weken voor ik 'm weer terug heb Ik ben testconsultant van beroep, dus kijk met enige ervaring naar de apps. Meteen goede training voor mezelf in Exploratory Testing Als de foon terug is wil ik graag testen. Help ook al mee met een aantal andere nuttige (web)apps. |
#172
|
||||
|
||||
Citaat:
Vroeg op trouwens jij |
#173
|
||||
|
||||
wellicht offtopic (alvast sorry hiervoor) maar als ik dit zo lees dan kriebelt het alleen maar meer om ook te ontwikkelen. Ben gisteren voor het eerst serieus bezig geweest met XCode en wat samples (en deze ook geïnstalleerd gekregen op m'n iPhone ) en hoewel in het begin onwennig (ben momenteel 'Lead' PHP-programmeur maar heb 'oude' kennis van programmeren op C64/Amiga/SNES hoewel dit natuurlijk niet lijkt op het OOP van tegenwoordig) ging het na verloop van tijd wel.. Ik wil me uiteindelijk ook aanmelden als officiele developer.
Wat ik wil zeggen is: Ik heb bewondering voor jullie jongens, en ik hoop dat ik snel het niveau bereik wat jullie hebben Laatst gewijzigd door Malork; 08-09-08 om 11:23. |
#174
|
||||
|
||||
Zojuist zijn de verkoopcijfers van m'n apps in de App Store van de maand augustus beschikbaar gesteld door Apple. De gegevens worden wel wat omslagtig gepresenteerd in verschillende txt files. Maar wat ik zo even snel kan zien is de waterpas ruim 3000 keer gedownload in Amerika alleen al. En in Nederland ruim 400 x. Dus die macbook pro die komt er wel
Ik heb nog niet alles bekeken, maar er zijn best leuke / interessante statistische gegevens te halen uit de overzichten. Wat me bijvoorbeeld opvalt is dat de betaalde BMI Pro applicatie 14x gedownload is in Nederland terwijl er voor Nederlanders ook een gratis versie is (die ruim 2000 x is gedownload in Nederland). En dat Zwitsers liever hun BMI weten dan dat ze willen kijken of iets waterpas staat |
#175
|
||||
|
||||
wow netjes! Leuk, die statistieken! Geeft tenminste ook aan hoe succesvol het kan gaan.
Bedankt voor het delen van deze informatie |
#176
|
||||
|
||||
Tof iDeveloper Ik kan niet wachten, nog steeds zijn m'n contracten niet in-effect. Wat duurt dat lang zeg....
|
#177
|
||||
|
||||
Hmm ik had me net applied,maar vraag me af of het goed is gegaan...
Ik had eerder het proces doorlopen tot aan de agreement, maar had nog niet op 'agree' geklikt. Nu ging ik net dit nogmaals doen en verwachtte dat ik hetzelfde moest doorlopen (met nogmaals de agreement) maar kreeg, nadat ik moest inloggen met mijn Apple ID' de melding "thank you for you application, we'll be reviewing your application and contact you shortly" gevolgd door mijn Enrollment ID. Ik had dus nog niet op 'Agree' geklikt want dat scherm kreeg ik niet meer. Ik kan echter niks terugvinden bij mijn gegevens, dus ook niet of het goed is gegaan voor het gekozen programma (ik koos eerder de $99 versie). Zou iemand mij kunnen vertellen wat er nu precies gaat gebeuren? Ik heb het idee dat ik tzt een bericht krijg en dan $99 moet betalen,maar kan het niet echt op de site terugvinden.. |
#178
|
|||
|
|||
Ik zit met ongeveer het zelfde.
Ik heb m'n developer account al behoorlijke tijd geleden aangevraagd, en werdt toen naar de apple webstore verwezen met een item in m'n winkelwagentje. Omdat ik toen zag dat je blijkbaar alleen maar met een creditcard kan betalen daar, ben ik gestopt. Site afgesloten etc. Nu ik creditcard heb ( eindelijk ) kan ik niet meer aanvragen, en blijf ik die melding maar krijgen over de enrollment. Erg frustrerend, heb ook al 'n maand lang zitten mailen met apple... 1 weg communicatie, er reageerd geen ene hond daarzo. Toch best frustrerend aan het worden..
__________________
iPhone 2G 16GB @3.0 | t-Mobile iPhone 3G 8GB @3.0 |
#179
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#180
|
|||
|
|||
Ik zit dus ook met een bordspel-achtig idee en vraag me af hoe dat zit met licenties etc.
Ik begrijp dat wanneer je je app bijv. "Breinbreker" ipv. Mastermind noemt, je al een stuk veiliger zit maar het zou natuurlijk zonde zijn dat je app ineens word weggehaald omdat bedrijf X een copyright/patent whatever op het spelen van Mastermind. Zou ik bijvoorbeeld wegkomen met een monopoly-kloon onder een andere naam? Waar ligt de grens? |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|