Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wel appart dat t ene plaatje chinees is en de andere engels maargoed.. hijs wel wat uitgebreider, ja kan zien hoeveel je aan moet komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wel appart dat t ene plaatje chinees is en de andere engels maargoed..
hijs wel wat uitgebreider, ja kan zien hoeveel je aan moet komen voor je "ideale" gewicht en hoeveel calorieen je daarvoor nodig heb per dag.. maja ik ben tevreden met de versie van ideveloper |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hey iDeveloper, hoe gaat het ondertussen met je sales? En heb je al wat van Apple ontvangen of is het allemaal nog niet zover?
Ik ben zelf ook aan het klooien met de SDK, en sinds vandaag wil e.e.a. eindelijk een beetje lukken, denk dat ik na een paar weken doelloos rommelen eindelijk een basis heb om een keer wat geinigs te bouwen. Vandaag helemaal enthousiast ook aangemeld voor het Developer Program, maar na inloggen zegt ie alleen "Thanks for your information" of iets dergelijks. Wat gebeurd er daarna, hoelang duurt dat? Is er een kans dat ik niet wordt toegelaten? Ik ga me in slaap huilen als al m'n werk voor niets is geweest |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat doe ik eigenlijk vooral, maar weet niet of er nog goede sites zijn?
|
||||
|
||||
Goede sites zijn er nog niet, door die NDA..
Ik kijk inderdaad naar die samples en ook hier een daar wat tutorials, maar dat is ook niet meer dan hello world in de meeste gevallen. Ik heb een boek over programmeren in Cocoa. Gericht op programmeren op de mac, maar dat is bijna hetzelfde als voor de iPhone. Op het moment ben ik nog met een webapp bezig, maar komende maand zal ik met mijn nieuwe mac echt in cocoa duiken. Hopelijk is er dan wat meer bekend.
|
|||
|
|||
Hoi, allemaal. Ik ben ook druk bezig met een applicatie. Maar ben ook erg bang dat ik veel investeer in iets wat later afgekeurd wordt.
Waar staat nou de exacte lijst met wat wel mag en wat niet. En, hoe weet je nou hoe je precies moet programmeren (althans, dat het goed gekeurd wordt). Er is geen Regel boekje op de Apple site te vinden he? Dan zal ik me naast de programmeercode ook maar moeten gaan verdiepen in de kleine letertjes van de voorwaarden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Thanks voor je reactie
Nouja maar gewoon afwachten dan. Als ik eenmaal een beetje enthousiast ben omdat het programmeren aardig wil lukken, maak ik het liefst in een ruk non-stop af en zet ik hem overmorgen nog op de appstore bij wijze van Maarja zo gaat het niet helaas. M'n spelletje begint al een beetje vorm te krijgen iig! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Daar zaten een paar weken tussen. 2 of 3 meen ik me te herinneren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je kunt dan gelijk apps in de store plaatsen. Eind van de maand wordt er uitbetaald. Mits je binnen een bepaalde regio voor meer dan 250 dollar hebt verdient.
|
|
||||
|
||||
Erg leuk topic dit!
Gefeliciteerd iDeveloper! Kun je nog een update geven over je inkomsten? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
xD, en het bedrag dat je tot nu toe ongeveer zou moeten krijgen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder krijg je pas uitbetaald als je voor een bepaalde regio voor meer dan 250 dollar hebt verkocht. Dus stel je verkoopt in amerika voor 200 dollar in canada ook voor 200 dollar en in japan voor 100 dollar. Dan zou je denken totaal 500 dollar, dus cashen maar. Helaas krijg je helemaal niets, omdat de 250 grens voor een bepaalde regio gehaald moet worden voordat er tot uitbetaling van die regio wordt overgegaan. Dus het kan wel zijn dat je voor 2000 euro verkocht hebt, maar uiteindelijk niets betaald krijgt omdat het verspreid over de hele wereld is. Ik gok dat ik alleen voor regio amerika boven de grens ga uitkomen eind van de maand. Helaas staat de dollar laag, dus het zal echt niet meer zijn dan een paar honderd euro. Echt rijk zul je niet worden, leuk is het wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
da's veel kan je mij wat daarvan opsturen want hiervan kan je echt makkelijk leven dus een aantal procent kan je wel missen... OMG is wel redelijk dom met die uitbetaalgrens van Apple. Ik had al gehoopt: $1 => €0.80 => is duurder wanneer je koopt maar bij het uitbetalen geeft Apple je lekker geld cadeau. zo gebeuert dit natuurlijk niet. maar dan zou ik zeggen dat elk land waar de euro is ingevoerd binnen dezelfde regio zit en je zo dus toch makkelijker over de uitbetalingsgrens heen komt. of is dit niet zo? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klinkt misschien niet heel erg eerlijk, maar ze moeten ergens een grens trekken natuurlijk. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|