Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon voor in de appstore of in installer?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gewoon voor in de appstore of in installer?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de thread heet eigen app in App Store. 1x raden mag
|
|
||||
|
||||
eeh Ik denk dat deze app in installer komt
Ik keek niet goed sorry |
|
||||
|
||||
hij zal idd in appstore komen xD waarom anders zo'n titel voor het topic
|
|
||||
|
||||
Die tekst bij dat plaatje, "zoiets maar dan mooi". Geweldig
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hopelijk kan ik binnenkort ook m'n eigen app in de App Store terug vinden.
Ben al flink met XCode aan het experimenteren, begin het wel een beetje te snappen. Is een SMS-applicatie mogelijk/toegestaan?
|
||||
|
||||
Wanneer ze deze niet toestaan dan kan je deze maken voor cydia/installer.
|
|
|||
|
|||
staat biteSMS er niet ok op? of was dat juist op Installer/Cydia?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, biteSMS gaat via internet. net als skype
maar ik denk niet dat een echte SMS app dan illegaal is tenzij jij verstuurt lekker het beltegoed helemaal op terwijl de app dat niet aankondigd. verder mag dat wel dacht ik |
|
|||
|
|||
Nope, is (nog?) geen API voor.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook met een spelletje bezig. Gaat nog niet zo heel hard, maar ik ben ook in xCode aan het duiken voor mijn werk. Dus dan kan ik een beetje van 2 walletjes eten
|
|||
|
|||
en als het mij lukt is mijn eerste app voor de categorie Business binnenkort af (is een simpele app waarvoor 3 alternatieven zijn ($7, $15 en $60 waarvan de duurste de slechtste blijkt volgens de reviews) en ik ook wel blij ben met 2 of 3 $$$
mn eerste doel is dan eerst de $100 weer van apple terug te verdienen en daarna de halve/hele iPhone (onder andere met apps die i hoop ook binnenkort echt helemaal werkend te hebben) |
|
||||
|
||||
apple betaald toch pas uit bij 250 dollar dus die 100 dollar moet je wel terugverdienen om uberhaupt geld te krijgen
Ben benieuwd wat voor apps het zijn. Goedkoop is het niet, maar als het waardevol is.. waarom niet? We horen het wel als ze in de appstore te krijgen zijn |
|
|||
|
|||
Ja, je hoort het wel
mja: wanneer het goedkopste alternatief op mijn app al meteen 4 of 5$ meer kost? welke pak jij? |
|
||||
|
||||
nee dan is het duidelijk.. Als de functionaliteiten nagenoeg hetzelfde zijn zou ik voor jouw app gaan zonder twijfel het blijft slim marketing voeren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de hand van deze informatie wordt een beslissing genomen. En dat hoeft niet persé de goedkoopste van het lot te zijn. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|