Whatsapp: ik wil alleen tril (dus geen geluid) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn whatsapp (nieuwste versie) op iOS 8.1.2 alleen laten trillen en dus geen geluid aflaten spelen. Ik kan deze optie met geen mogelijkheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp: ik wil alleen tril (dus geen geluid)
Ik wil mijn whatsapp (nieuwste versie) op iOS 8.1.2 alleen laten trillen en dus geen geluid aflaten spelen. Ik kan deze optie met geen mogelijkheid vinden.
Iemand die deze nitwit kan helpen? De hele telefoon op stil zetten is geen optie aangezien ik van mijn HomeWizward wel geluid wil hebben. Bij WhatsApp --> Instellingen --> Meldingen kan ik bij nieuw bericht geen trillen kiezen. Alleen geen, waarbij ik ook geen trilling krijg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen --> Berichtgeving --> Whatsapp
|
|||
|
|||
Bedankt Fridge!
Ik heb het zo staan: Wat doe ik verkeerd? |
|
|||
|
|||
In whatsapp zelf instellen dat je geen geluid wil. Nu staat je instelling op notitie bij meldingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 16gb geen tril en geluid | illSkill | iPhone algemeen | 3 | 11-03-13 14:05 |
tril geluid | Ringar | iPhone algemeen | 3 | 01-11-11 21:55 |
Video: Ik wil alleen geluid, geen video. | Robberto | Muziek, foto & video | 0 | 08-07-10 19:42 |
Geen geluid/tril bij tekstbericht | melissa89 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-08 12:56 |
|
|