Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt, ik kan nu weer aankopen doen (downloaden) via Itunes op mijn computer (kan dit sowieso nog wel via de Iphone zelf?) Maar mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het werkt, een heel klein beetje....
Bedankt, ik kan nu weer aankopen doen (downloaden) via Itunes op mijn computer (kan dit sowieso nog wel via de Iphone zelf?) Maar mijn Iphone herkent hij niet meer. Kan ik in orde maken door de fabrieksinstellingen te herstellen, zegt hij....Grrrrr.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iphone store heeft onthouden welke apps je hebt gedownload. Als je een iphone reset kun je de apps kosteloos terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt ja, maar alles uit de lijst met contacten ben ik dan kwijt. Net als de bijbehorende fotootjes...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde probleem en na de instellingen op mijn iphone te hebben hersteld deed hij het weer prima.
Ik kan nu weer downloaden van de appstore |
|
||||
|
||||
Er is helemaal geen Restore nodig...
Je gaat gewoon naar I-tunes op je pc of Mac, 1. Je meld je account af 2. Je trekt de machtiging in van je PC 3. Login in met je account in I-tunes 4. Machtig je PC of Mac 5. Koop een gratis app en installeer die! en Klaar is kees!!! je Appstore is nu weer gewoon in het nederlands!! Works like a charm! Getest en wel! ik had namelijk dit probleem ook! Succes ermee!
|
||||
|
||||
Ik heb niet alles hierboven gelezen, maar ik heb hier ook 'last' van...
Als ik de appstore open, dan staat ie op usa, wel leuk opzich, allemaal onbekende apps, als ik iets wil kopen dan kan dat dus niet en gaat ie over op de nl appstore, geen probleem dus, maar wel vaag opzich! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Windows: Nederlands itunes account zonder creditcard. | jantje123 | iTunes | 1 | 01-05-10 15:00 |
Windows: uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland | iWouter | Desktop-applicaties | 4 | 04-09-08 22:39 |
|
|