Whatsapp backup. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Helaas is mijn iPhone gecrasht, al mijn foto`s kwijt apps etc. Fout code 26, gelukkig via Itunes wel aan de praat gekregen. Nu wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp backup.
Hallo,
Helaas is mijn iPhone gecrasht, al mijn foto`s kwijt apps etc. Fout code 26, gelukkig via Itunes wel aan de praat gekregen. Nu wilde ik weer whatsapp gebruiken en zag ik dat er gister nog een backup gemaakt was. Mij werd geadviseerd om de app te verwijderen en dan deze backup terug te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan, wat bleek nu ik de app opnieuw heb geïnstalleerd is deze backup ook weg en is er alleen een backup van 1 uur geleden? Hoe krijg ik nu die backup van gister er weer terug op of is deze nu ook weg? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup whatsapp | luttigol | iPhone algemeen | 8 | 03-02-16 12:26 |
Windows: Whatsapp backup in reservekopie | Nvdh110 | iTunes | 0 | 24-10-15 01:33 |
Backup van Whatsapp, waar te vinden? | sjaak5293 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-14 02:31 |
WhatsApp backup | Reneetje2108 | iPhone Apps | 0 | 23-10-13 13:54 |
|
|