App die iphone na x tijd op zwart zet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app waarbij de tijd kan instellen hoe lang iemand zijn telefoon gebruikt en die dan na deze tijd op zwart gaat. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App die iphone na x tijd op zwart zet
Ik zoek een app waarbij de tijd kan instellen hoe lang iemand zijn telefoon gebruikt en die dan na deze tijd op zwart gaat.
Er zijn veel apps waarbij de totale duur per dag kan instellen maar ik wil bv max 20 minuten instellen en dat de iphone hierna op zwart gaat. Weet iemand of deze app bestaat en zo ja welke is het beste? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Automatische) Tijd op iPhone 3G? | macamba | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-10 11:34 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
|
|