Snelkoppeling safari op beginscherm discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik wil een snelkoppeling naar een website op mijn iPhone zetten. Normaal doe je dan via de "deel" knop "Zet op beginscherm", maar daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelkoppeling safari op beginscherm
Hai,
Ik wil een snelkoppeling naar een website op mijn iPhone zetten. Normaal doe je dan via de "deel" knop "Zet op beginscherm", maar daar kan je dan de website niet meer aanpassen. Nu is het geval dat ik wil inloggen in een beveiligde omgeving van het werk, waar je inkomt door [naam]@[organisatie].nl in te voeren. Deze link stuurt je door naar de Single-Sign in optie om vervolgens de pagina correct weer te geven. Als ik normaal inlog krijg ik alleen geen [naam]@[organisatie].nl meer als website, maar de pagina die na het automatisch inloggen komt. Probleem is dat deze pagina niet te benaderen is zonder het "inlog" proces te volgen. Hoe kan ik dus snelkoppelingen van safari wijzigen voordat ik deze op mijn beginscherm opsla? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone;chrome;beginscherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed | Rav3n | iPad algemeen | 1 | 25-09-13 11:08 |
snelkoppeling beginscherm: url aanpassen | psteen | iPhone algemeen | 5 | 24-08-11 18:01 |
Safari pagina in beginscherm zetten | Josser | iPhone Apps | 5 | 02-08-11 01:15 |
Safari probleem,kan geen koppeling maken naar beginscherm | Boes40 | iPad algemeen | 1 | 10-07-11 00:46 |
VPN Snelkoppeling | Ozjifu | iPhone algemeen | 2 | 12-03-09 09:04 |
|
|