Oproep: My T-Mobile-account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Petje af als het mag werken, het is nogal een gedoe (lees: gepuzzel) om het werkend te krijgen. Heb het hier wel draaien WebApp voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Petje af als het mag werken, het is nogal een gedoe (lees: gepuzzel) om het werkend te krijgen.
Heb het hier wel draaien WebApp voor mijn iPhone, maar houd ik wel voor mezelf. (vind het beetje eng eerlijk gezegd) Gezien me eerder genoemde argumenten. Nog een idee (?) > Je zou bijvoorbeeld ook een SMS app maken die via de SMS app op My T-mobile staat.
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik! Laatst gewijzigd door sossienl; 24-08-08 om 03:45. Reden: te vroeg op ok gedrukt! + toevoeging |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom lek je die niet uit Ik wil zo graag een webapp hebben of daarvan een widget hebben.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet echt info die je aan anderen wil doorgeven. |
|
|||
|
|||
Ik heb een widget gemaakt, alleen de opmaak; dus als iemand nog komt met het script dan zet ik die er in.
Zie widget; Laatst gewijzigd door SneakerStyle; 29-08-08 om 01:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of bedoel je dit als widget voor Mac OS X? Zo ja, dan kunnen we het mogelijk samen maken, ik heb dus al de scripts hiervoor. Misschien kunnen we dit beter via e-mail afhandelen: info@jonathanhogervorst.com, of MSN, zelfde adres. |
|
|||
|
|||
@SneakerStyle: Die widget welke als doel heeft het tonen van hele korte en simpele informatie, neemt wel erg veel ruimte van het scherm in. Ik zou hem zelf stukken kleiner hebben gemaakt eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
Vind ik nog redelijk meevallen; de widgets die ik gebruik zijn even groot.
|
|
||||
|
||||
En hoe staat het met deze (web)app?
Lijkt me nml erg handig. |
|
||||
|
||||
Hij is technisch gezien voor 99% af, er moeten nog een paar teksten afgemaakt en ik ga vanmiddag een filmpje opnemen, een beetje het idee van die iPhone 3G-ads. Waarschijnlijk gaat 'ie morgen of overmorgen on-line.
|
|
|||
|
|||
yeah spannend!!
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd?
|
|
||||
|
||||
Nog even een update: de teksten zijn voor 100% af, de techniek is voor 100% af, alleen het filmpje moet nog. Ik heb namelijk gisteren gefilmd, maar veel meer dan Windows Movie Maker heb ik hier niet, hij ging alles uitrekken M'n iPhone zag eruit alsof 'ie enorm overgewicht had
Ik heb besloten om gewoon even screenshots te maken, en die als filmpje te monteren. Waarschijnlijk is dat vanmiddag of morgenmiddag klaar. (Ik zit nog op school, dus ja...) |
|
||||
|
||||
kan je hem niet online zetten of iets dan kunnen mensen het testen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vat het niet meer; eerst zeg je
23/08/2008 Citaat:
dan zeg je; 27/08/2008 Citaat:
Wat is het nou? |
|
||||
|
||||
Haha, ja, sorry, ik ben nooit zo goed in het berekenen van hoe lang iets gaat duren. Ik kan het volgende zeggen: naar verwachting gaat 'ie morgen (vrijdag) of overmorgen (zaterdag) on-line, maar het kan best zijn dat het nog langer gaat duren. Mijn meest recente post telt dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb je toegevoegd @ IM btw. |
|
|||
|
|||
Nog beta testers nodig?
En als ik het goed begrepen heb, routeer je alleen de gegevens (encoded, zodat ze nergens opgeslagen worden)? Vind het iig een topinitiatief, zo kan iedereen makkelijk via een druk op de knop op het homescreen de belstatus bekijken! Had T-Mobile zelf aan kunnen denken lijkt me. Misschien kun je zelfs de broncode verkopen Ik wacht met smart af... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm, widget zal helaas niet lukken. Heb (nog) geen Mac. Ik bedoel meer de web app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iPhone: Oproep aan T-mobile wachtlijst people! | FrankE | Jailbreak | 22 | 31-08-10 17:11 |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile | volvoforlife | Odido (T-Mobile) | 4 | 08-10-08 17:29 |
|
|