Oproep: My T-Mobile-account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Nog beta testers nodig? En als ik het goed begrepen heb, routeer je alleen de gegevens (encoded, zodat ze nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Voor iedereen: de lanceringsdatum wordt uitgesteld naar dinsdag 2 of woensdag 3 september, excuses daarvoor. Naar verwachting zal het niet noglanger uitgesteld worden, het staat voor 99% vast. Ik zoek tot die tijd nog bèta-testers, mocht je interesse hebben, stuur een mailtje met je gebruikersnaam op dit forum en, je My T-Mobile gebruikersnaam (geen wachtwoord) en welk T-Mobile abonnement je hebt naar info@jonathanhogervorst.com. Laatst gewijzigd door jonathan; 29-08-08 om 13:03. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In your mail
Overigens, misschien willen de site mods ook meedoen? Kunnen ze meteen een postje plaatsen bij de launch Laatst gewijzigd door Ironis; 29-08-08 om 09:17. |
|
|||
|
|||
Heb je ook ff mailtje gestuurd Top als dit werkt, het enigste programma wat eigenlijk iedereen nog miste
|
|
||||
|
||||
Ik heb drie mailtjes. Ik zoek nog steeds mensen, mocht je interesse hebben, stuur een mailtje met je gebruikersnaam op dit forum en, je My T-Mobile gebruikersnaam (geen wachtwoord) en welk T-Mobile abonnement je hebt naar info@jonathanhogervorst.com.
|
|
||||
|
||||
Ik heb me aangemeld
|
|
||||
|
||||
Update: ik My T-Mobile gebruikersnaam is toch niet nodig... Ik ga nu iedereen die zich aangemeld heeft van logingegevens voorzien.
Edit: iedereen heeft gegevens ontvangen... Ik zoek nog steeds Laatst gewijzigd door jonathan; 29-08-08 om 13:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
This is an automatically generated Delivery Status Notification Delivery to the following recipient failed permanently: info@jonathanhogervorst.com |
|
|||
|
|||
Programma werkt perfect beltegoed word goed opgevraagd klopt precies met de t-mobile website. Ook mooi gedaan dat als je de pagina in je begin scherm zet je automatie 's wordt ingelogd, zodat je dat niet de hele tijd opnieuw hoeft te doen.
Dat idee van e-mail notificatie leek mij wel goed, misschien een idee om dat gewoon als losse keuze er bij te zetten. Zodat de mensen die het niet erg vinden dat de gegevens opgeslagen worden op de server, dat in kunne schakelen en mensen die dat niet wille het gewoon uitgeschakeld kunne laten. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het trouwens met de inlog gegevens? Als deze worden opgeslagen op je server; worden deze dan gecodeerd via MD5 of kan jij ze inzien.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Coderen is iets anders dan hashen. Misschien gebruik ik de verkeerde woorden, maar voor mij houdt coderen in dat het te decoderen is, en hashen kan niet gedecodeerd. Een MD5 is een hash, en daar kan ik niks mee, hij moet namelijk gedecodeerd worden, en dan kan niet bij een hash. Hoe je het ook wendt of keert, ik zal altijd je wachtwoord kunnen opvragen. |
|
||||
|
||||
Screenshots
Om de spanning alvast wat op te bouwen, hier een paar screenshots:
Voor nog een paar screenshots (waaronder de privacy policy en dergelijke), hier een lijstje met alle screenshots: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 De release is dinsdag of uiterlijk woensdag aanstaande. Laatst gewijzigd door jonathan; 29-08-08 om 20:17. |
|
|||
|
|||
Werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
werkt top !
|
|
||||
|
||||
ik heb vorige week een mail naar t-mobile gestuurd met dit idee en verzocht om dit te maken, als extra service voor haar klanten. Grappig om te zien dat meer mensen hiermee bezig zijn! Heb overigens nog niets terug qua reactie..
|
|
||||
|
||||
K Morgen of overmorgen gaat deze on-line, dus...
|
|
||||
|
||||
En komt ie vandaag online??
|
|
|||
|
|||
Vandaag of morgen, zoals je kunt lezen!
Heb geduld! De site wordt momenteel nog getest en er worden nog wat fixes uitgevoerd. Ik neem aan dat Jonathan de url hier neerzet zodra de site goed werkt! Geloof me: het is het wachten waard! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kan het volgende melden:
- Een externe partij is de site aan het testen, onder andere qua veiligheid. Volgens afspraak zou ik vandaag bericht moeten krijgen over hoe en wat. - Er moet nog een kleine bugfix uitgevoerd worden, de back-button (linksboven) functioneert namelijk slecht/niet. Mocht ik vandaag bericht krijgen en de bugfix hebben uitgevoerd, dan gaan we vandaag nog on-line. Mocht dat niet vandaag lukken, dan zal ik alles op alles zetten om het morgen af te hebben. Zodra ik nieuws heb over één van de twee items zal ik dat direct plaatsen. |
|
||||
|
||||
Update: er zijn door de externe partij enkele issues aangekaart, de lancering wordt tot onbepaalde tijd uitgesteld. Mijn excuses. Bèta-testers zijn nog steeds welkom.
Ik zal zodra ik meer weet weer even wat posten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iPhone: Oproep aan T-mobile wachtlijst people! | FrankE | Jailbreak | 22 | 31-08-10 17:11 |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile | volvoforlife | Odido (T-Mobile) | 4 | 08-10-08 17:29 |
|
|