Oproep: My T-Mobile-account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Begrijp me niet verkeerd maar dit wordt vervelend. Je weet gewoon niet wanneer je dat ding wilt uitgeven, prima. Maar verschuif het niet telkens. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Begrijp me niet verkeerd maar dit wordt vervelend. Je weet gewoon niet wanneer je dat ding wilt uitgeven, prima. Maar verschuif het niet telkens. Ik maak er zelf wel een, want voordat jij de tool überhaupt uitbrengt zijn we weer aantal weken/maanden verder..
*gaap* |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
sneakerstyle, wees blij dat er iemand mee bezig is en wees blij dat het niet online gegooid word als het nog niet veilig is. Als je geen zin hebt om te wachten dan gebruik je het toch niet?
Goed bezig Jonathan! Bart |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het kan best dat ik 'm over drie dagen lanceer, maar als het tegen zit kan het inderdaad ook nog wel één of twee weken duren. Ik lanceer liever in één keer een applicatie die stabiel en veilig is, dan een applicatie die niet goed werkt en onveilig is. Dankje |
|
|||
|
|||
ik ben het helemaal met Jonathan eens. Als de applicatie uiteindelijk erg populair blijkt te zijn, liggen hackers op de loer om wachtwoorden te ontfrutselen en via de my Tmobile site in te loggen om te smsen of mensen te naaien door abo's te verhogen of weet of weet ik veel wat nog meer.
Heb dus even geduld en wees blij dat iemand hier tijd in wil steken voor alle TMob abonnees met een iPhone! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt de site perfect
|
|
|||
|
|||
Oeh ik vind dit wel heel erg interessant!!! ik ben het tevens met de bovenstaande reacties van Skaddicct en Ironis helemaal mee eens. Ik hoop dat ik gauw mijn iphone terug heb
|
||||
|
||||
Ben bang dat je net wat te laat bent met je app.
T-Mobile Belstatus-applicatie binnenkort in App Store > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Wie weet..
Het kan zijn dat die andere betaald is.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad. |
|
||||
|
||||
Wie de tool dan ook als eerste gaan uitbrengen.. dankzij jou zijn er nu meerdere mensen als een gek bezig hem te willen uitbrengen..en dat is weer gunstig voor ons!!
|
||||
|
||||
Concurrentie kan (inderdaad) nooit kwaad, maar toch word ik hier een beetje pissig van... Nou ja, ik moet gewoon snel zijn!
|
|
|||
|
|||
Overigens is die andere app voor de App Store bedoeld. We weten allemaal dat het enkele weken kan duren voor een App door de goedkeuring heen is gewandeld.
Daarnaast is het straks maar net wat iedereen wil: óf een native app installeren, óf een bookmark plaatsen. Er zijn natuurlijk altijd mensen die een native app liever overslaan als er een web app beschikbaar is (andersom ook natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm, Jonathan, heeft het nog wel zin om met je applicatie verder te gaan?
T-Mobile belstatus nu ook als webapplicatie beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl T-Mob is je voor ben ik bang... |
|
||||
|
||||
Krijg die belstatus app van T-Mobile niet werkend met een zakelijk abbo via T-Mobile Beheer. Of doe ik wat verkeerd?
|
|
||||
|
||||
// Discussie Verplaatst naar WebApps
|
||||
|
||||
Die van T-mobile zelf werkt goed..
|
|
|||
|
|||
Ja die app werkt goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iPhone: Oproep aan T-mobile wachtlijst people! | FrankE | Jailbreak | 22 | 31-08-10 17:11 |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile | volvoforlife | Odido (T-Mobile) | 4 | 08-10-08 17:29 |
|
|