[Logo] Wijzigen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af of je de start logo van een App kan veranderen. Ik gebruik nu het programma 'KeyTasks' voor het syncen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Logo] Wijzigen
Hallo,
Ik vroeg mij af of je de start logo van een App kan veranderen. Ik gebruik nu het programma 'KeyTasks' voor het syncen van m'n taken, alleen het logo vind ik aan de mindere kant, heb al gemaild naar KeyTasks met het voorstel om het logo te veranderen en nog andere tips, maar geen antwoord. Kan me vaag iets herinneren dat je een logo kan wijzigen, maar weet niet meer of dit over Appstore apps gaat of website logo's. Bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou kunnen SSH'e naar je iPhone en dan het plaatje veranderen. Maar dat is vrij riskant en moeilijk.
|
||||
|
||||
Als het uit cydia komt moet je gewoon in de app. map (root/Applications/KeyTasks.app) het icon.png verwisselen met het icoon dat jij wilt.
Als het uit de appstore komt raad ik het je af te proberen, want dat is een heel ingewikkeld werkje. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) | RobertN | iPhone algemeen | 6 | 11-10-07 17:13 |
|
|