Brothers in Arms: Hour of Heroes nu in de App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt hiervoor, werkt perfect nu. Dit lijkt mij de fix voor iedereen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bedankt hiervoor, werkt perfect nu.
Dit lijkt mij de fix voor iedereen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Erg gaaf spel! Ziet er mooi uit. Besturing even wennen, maar ook dat werkt goed!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb speciaal hiervoor nu SBSettings geïnstalleerd!
had dit al op 2.1 maar wilde het niet op 2.2 installeren omdat ik mijn iphone deze keer "clean" wilde houden.. Maar nu werkt hij ook super, ben er heel erg blij mee , je moet wel bosspreffs hebben om te respringen. Anders moet je helemaal rebooten als je terug naar normal mode wilt...
|
|||
|
|||
zelfde probleem... gewoon spel 5 keer opnieuw opstarten dan pakt hij em wel een keer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In safe mode werkt hij idd vlotjes en kan je altijd spele
thx voor de tip |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
brother in arms
hallo,
ik heb brother in arms op mijn iphone. maar hij laad deze telkens en iedere keer als het spel bijna start valt hij uit en komt het home-scherm weer in beeld. weet iemand hier misschien iets van of is die hier ook bekend mee? ik hoo het graag alvast bedankt coen |
|
|||
|
|||
heb je een reset gedaan op je iphone
|
|
||||
|
||||
discussies samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Na update naar 2.2.1 werkt ie niet meer:S
heb me iPhone al gereboot,, app inmiddels al 10.000x opnieuw opgestart maar niks!! ook opnieuw geinstalled maar vergeet het maar Iemand een idee?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk maak ik een fout maar warom zit dit bij problemen
ik zag dat hij het niet deed maar iphone club die deze topic opende had het niet over een probleem maar meer als nieuws (ik kan het fout hebben hoor) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Brothers in arms 2 geen update voor ios 4 | WouterT | iPhone Apps | 0 | 08-07-10 00:22 |
Brothers in arms 2: een bug? | eduardiphoneiphone93 | iPhone Apps | 0 | 27-02-10 22:07 |
Brothers in Arms OF iets anders? | Funnyplay | iPhone Apps | 5 | 21-12-08 22:00 |
Brothers in Arms Synchroniseert niet | Jessepes | Archief | 3 | 08-12-08 00:15 |
|
|