Mac/PC besturen met de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nieuwe mac gebruiker, kon altijd op PC verbinding maken naar externbureaublad op mijn werk. hoe gaat dit bij mac...???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
externbureaublad
ik ben nieuwe mac gebruiker, kon altijd op PC verbinding maken naar externbureaublad op mijn werk. hoe gaat dit bij mac...???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ff gegoogled, want ik wilde zelf ook weten of er zo'n app is
Jaadu Remote Desktop for Windows is iig een app die het kan, alleen met een prijs van 19,99 weet ik nog niet of ik hem ga aanschaffen... ik zoek nog ff verder, maar al die VNC troep waar ik weer third party apps voor moet installen komen er bij mij sowieso niet in |
|
|||
|
|||
Met LogMeIn kan het ook.
Ik gebruik het zelf ook zeer handige app. Te vinden in de app store voor €23 geloof ik. Op usenet is hij ook te vinden. even op de site een account aanmaken en de applicatie installeren op je pc. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan ook iemand mij/ons vertellen hoe je alles instelt? (RDP) IP is niet zo moeilijk te vinden maar toch krijg ik geen verbinding |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zojuist geinstalleerd op mijn iphone. Werkt perfect! Zojuist de pc van een collega overgenomen. Ziet er slick uit hoor |
|
|||
|
|||
Teamviewer
Werkt inderdaad super. Kende het al van de computer. Vanuit alle laptops de centrale computer benaderen, familie en vrienden remaote helpen, etc.
Via de Iphone vandaag geprobeerd en werkt ook geweldig. Wel een beetje prijzige app. Zeker gezien het feit dat de computerversie gratis is voor niet commercieel gebruik! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik probeer RDP te installeren op mijn Iphone, maar kom er niet uit. Kan iemand mij uitleggen welke stappen ik precies moet nemen. Ben echt een leek op dit gebied namelijk.. |
|
|||
|
|||
Je kan beter logmein proberen kan je je pc met behulp van pincode toevoegen. de Logmeinclient is ook te downloaden via appstore
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Teamviewer.een perfect programma daarvoor... tevens kun je ook op je iphone instaleren. En dat allemaal voor niets!(gratis)
|
|
|||
|
|||
Jaadu VNC (iTeleport) is zeer aan te raden. Te vinden in Appscene
Samen met Jaadu Connect (iTeleport Connect) voor de PC/MAC en UltraVNC (Gratis). Geen moeilijke dingen er bij, alles staat ook uitgelegd op deze site van Jaadu. Geen portforwarding en andere moeilijke dingen voor mij! |
|
|||
|
|||
ik zelf en ik zie andere ook gebruik Logmein voor op de pc. in de app store kan je een app downloaden waarmee je oa die pc of andere kan besturen. De interface op de iphone werkt verrassend goed. Heel simpel en zelfs met een 3g verbinding nog snel ook. Logmein is voor de PC of MAC gratis tot 16 computers en al het remote desktop gebeuren gebeurd vanaf je internet browser. Voor de iphone is de logmein programma (Logmein Ignition) helaas niet gratis 7 euro als ik het niet verkeerd heb. Maar ik heb het geld er voor over gehad want ik heb ondertussen mijn halve familie in mijn computer lijst staan dus kan met gemak waar ik ook ben hun remote helpen via de iphone
|
|
|||
|
|||
Iteleport
ik heb het programma RPD geprobeerd, hiermee moet je echt inloggen als externe user, je kunt lokaal de PC dus niet gebruiken. (denk ik tenminste, ben geen expert)
Maar welke app kun je gebruiken om een PC echt over te nemen terwijl de PC ingelogd is? (zoiets al Dameware zeg maar) EDIT: Heb het al gevonden, Iteleport moet ik hebben dus.. Laatst gewijzigd door -DUS-; 27-08-10 om 19:36. |
|
|||
|
|||
Iphone bedienen via PC?
Hallo allemaal,
Ik zou graag mijn iphone willen gebruiken via mijn laptop/desktop dus de iphone aangesloten op de pc via dock en dan bijvoorbeeld een sms of een e.mail versturen. Zijn hier apps of progamma,s voor te verkrijgen? Het meeste wat ik kan vinden is net andersom dus via je iphone je computer gebruiken. Alvast bedankt voor eventuele antwoorden. Groet, Fred |
|
|||
|
|||
Dat is een mooie die zou ik ook wel handig vinden
|
|
|||
|
|||
Zou idd heel mooi zijn. Nokia heeft dit wel. Via de pc contacten beheren, smsjes versturen enz.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jappieh bedankt. Helaas heb ik nog geen JB
|
|
|||
|
|||
Mac bedienen met iphone
Ik wil graag mijn mac op afstand kunnen bekijken op mn iphone.
Heb verschillende remote apps gevonden waaronder bijv logmein etc. Werkt op zich prima, echter zodra mn mac in sluimerstand gaat werkt het niet meer. De comp de hele dag aan laten staan is geen optie. Zoek dus een mogelijkheid om op afstand mn mac uit sluimerstand te krijgen. Iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over PC en/of mac besturen met Iphone | robeminem | Archief | 5 | 10-12-09 22:00 |
iphone vanaf mac besturen? | knijn | iPhone algemeen | 1 | 07-12-08 18:13 |
|
|