goede Agenda of planning App gevraagd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Synchroniseer je die Google-calender met je zakelijke Outlook? Als dat kan zou dat geweldig zijn Alleen: dat lukt mij niet bij Google. Kun je me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseer je die Google-calender met je zakelijke Outlook? Als dat kan zou dat geweldig zijn Alleen: dat lukt mij niet bij Google. Kun je me uitleggen hoe je dat doet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je gebruikt Office Outlook agenda. Installeer Google Calendar en stel deze in met je gmail gegevens. Kies 2-way en stel de tijd in om de hoeveel minuten hij de gegevens bij werkt. Dat is eigenlijk alles. Nog vragen? dan hoor ik het wel.
|
|||
|
|||
lukt niet
Helaas, maar het lukt me niet. Komt het misschien omdat ik werk met een Outlook-versie die op de server van mijn bedrijf staat? (die kan ik via VPN-verbinding benaderen of via WebAcces)
De instructies die ik vind bij Google lopen vast als er staat "selecteer de agenda die je wilt selecteren", want ik kan geen agenda selecteren..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want het moet volgens mij wel mogelijk zijn, dus vraag ff de hulp van de systeembeheerder, want hij kent de mogelijkheden van het systeem. Misschien moet hij wel iets aan zetten. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
kijk voor de grap ook eens naar CalenGoo, synchroniseert ook via google. Ik ben er zeer tevreden over. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dit gebruikt, wil je dan eens kijken voor mij of jij langer dan een jaar terug kan vinden? ik ben hier wel heel erg benieuwd naar. Mocht je je agenda nog niet zolang gebruiken, zet dan eens een afspraak ergens in 2007 en kijk of je die met de zoek functie kan vinden. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
ik heb zojuist eerst een afspraak gemaakt in mijn iphone op 6 november 2006.
Binnen enkele minuten stond deze ook in mijn outlook. hierna heb ik een oude afspraak op 11 november 2006 in mijn outlook geplaatst en deze stond vrijwel direct ook op mijn iphone. succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want wat jij schrijft kan ik ook, maar kan ik hem niet vinden met de zoekfunctie. Ik kan hem wel vinden als ik handmatig naar die datum ga,maar ik wil hem vinden met de zoek functie. Wil je dat nog ff proberen. Van veel van mijn afspraken weet ik niet meer wanneer ik daar ben geweest. |
|
|||
|
|||
Zojuist met de zoekfunctie in de applicatie binnen een seconde de 2 afspraken in 2006 gevonden. Ik word steeds blijer met mijn agenda!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
NB Ik heb dit programma aangeschaft, moet er wel aan wennen, zo op het eerste gezicht. Zoeken gaat zoals "deerhunter88" heeft beschreven, en dit was dus een gemis in de standaard agenda. Wat ook een pluspunt is, de "Landscape modus" dit gaat mijn favoriet worden als ik er aan gewend ben. Thanks voor de tip, hier wordt ik heel erg blij van (behalve van de prijs, of dit (opties) had standaard in de Iphone agenda moeten zitten). Laatst gewijzigd door vuurvreter; 31-01-10 om 00:17. |
|
|||
|
|||
goede Agenda
ik sluit me helemaal aan bij JvH hierboven.
PocketInformant is een prima voorbeeld van hoe het zou moeten zijn. Maar...... ze werken met een eigen database, en mogen (om juridische redenen) niet aan de eigen Iphone database komen. Ze zeggen zelf: misschien mag het in de toekomst wel van Apple, maar NU dus niet. Dus moet het via een omweg, bijvoorbeeld via Google Agenda. Maar dan doet zich weer een nieuwe uitdaging voor: hoe kun je Google Agenda syncen met Exchange 2003??? Dat is namelijk de standaard op ons bedrijf voor mail. Als iemand het antwoord daarop heeft dan kan ik dus met PocketInformant gaan werken en heb ik eindelijk de agenda-app die op de iphone zou moeten zitten. Tot nu toe is het zwaar behelpen met de standaard iphone agenda app. |
|
|||
|
|||
twee vraagjes over zowel CalenGoo als PocketInformant:
1. Hoe krijg je je afspraken die je nu in het standaardprogramma hebt in de app's en werken latere wijzigingen in de afsrpaken in app's ook door in het standaardprogramma? 2. Ik ben nogal neurotsich met nieuwe synchronisaties. Nu synchroniseer ik via MobileMe. Als ik dat straks via Google ga doen, loop ik dan niet het risico alles kwijt te raken? Sorry, dit zijn eigenlijk 3 vragen Dank en groet, Peter |
|
|||
|
|||
Ik wil niet synchroniseren via Internet. Dat kost veel geld (MobileME) en ik wil niet dat gegevens bewaard worden (Google). Kortom: synch via push (imap met thuis) en exchange (met mijn bedrijf).
Daarnaast wil ik in de Iphone-agenda afspraken kunnen kopieren van de ene week naar de andere week. En ik wil mensen kunnen uitnodigen. Verder wil ik in een agenda afspraken kunnen blokkeren middels (priveafspraak oid). Daarvoor wil ik geen aparte agenda hoeven openen. Wie helpt? |
|
|||
|
|||
Iemand nog tips? Ik ga mee in wat bovenstaande poster zegt. Ben absoluut geen fan van google die allerlei dingen van je (al dan niet illegaal) zit op te slaan en tegen je gebruikt, bijv. voor spam. Ik heb zeer veel problemen met het syncen met Microsoft Office Outlook 2003 en ik zoek een goed alternatief. Syncen met pc zou fijn zijn, dat is wat ik mis. Van ellende heb ik nu het syncen met de agenda in Outlook maar uitgezet, maar ik vind het nogal wat typewerk om steeds afspraken in de iPhone te zetten, soms gaat dat makkelijker en sneller met een toetsenbordje, vandaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom dat nou nog niet kan op de iPhone? Volgens WEBIS (website) zit dat er wel aan te komen. Tot die tijd is het behelpen. (Op WEBIS: Coming in 1.60: iOS 4 Direct Access to iPhone Calendar) Maar ik ben het helemaal met je eens. Citaat:
Gebruik nu MS Exchange, werkt veel beter. Alleen, de iPhone agenda is niet toereikend voor wat ik wil. Taken synchroniseren ontbreekt ook op de iPhone. Laatst gewijzigd door damellie; 05-09-10 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadat de laptop in nieuw staat is gebracht en ik mijn agenda weer wilde synchroniseren met Gmail d.m.v. Google Calandar Sync staan al mijn afspraken er dubbel, 3 dubbel of zelfs 4 dubbel in Ik synroniseer nu maar weer via een draadje, maar ben hier dus absoluut niet over te spreken omdat ik het hard nodig heb. Ik heb geen idee hoe MS Exchange werkt en of dit wel bereikbaar is voor mij. P.S. Is het "Taken" synroniseren niet een kwestie van een vinkje zetten in bijv Itunes? Voorlopig heb ik er wel de balen van, tot iemand met iets goeds komt. |
|
|||
|
|||
Is week calendar niet iets wat je zoekt? Geebruik het zelf ook en werkt super!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede GPS-app | minijeffrey | iPad algemeen | 28 | 18-02-13 17:35 |
iphone agenda + outlookagenda+ planning | iphonehans | iTunes | 0 | 20-10-10 17:35 |
UK radio, goede app | aevries | iPad algemeen | 0 | 31-07-10 12:02 |
goede parijs app | bzb | iPhone Apps | 2 | 29-12-09 19:47 |
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie | Mombakkes | Desktop-applicaties | 3 | 29-12-09 09:08 |
|
|