Skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede vraag, vraag mij dit ook af...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede vraag, vraag mij dit ook af
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Skype "buy credit" probleem
Ben helemaal enthousiast over Skype op de Iphone, dus wil eigenlijk een beetje credit kopen voor het bellen vanuit het buitenland. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat wanneer ik naar de site ga en vervolgens klik op "buy credit" dat ik dan doorgelinkt wordt naar een vage taiwanese site.
Iemand enig idee hoe de aanschaf van credit in zijn werk gaat zonder dat ik hiervoor Chinees hoef te gaan studeren? tnx Marco |
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je account een nederlandse account is dan?
Dat doe je bij het aanmaken van je account |
|
|||
|
|||
opgelost
Ja zoiets zal het geweest zijn. Nu op een account ingelogd die ik kennelijk al had en daar geen probleem. Toch blijft het vaag...
adios Marco |
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem. Knap dat je heb uitgevonden dat het taiwanees is;P
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier onder de belangrijkste zin uit de mail: Code:
Unfortunately, we have no possibilities to help you further in this case. The only thing you can do is to register a brand new account via www.skype.com. |
|
|||
|
|||
Ik heb er nog steeds last van en heb ook al een account aangemaakt via de site en nog krijg het credit probleem voorgeschoteld. Iemand nog een andere oplossing?
|
|
||||
|
||||
Heb dat probleem ook nog. Dus een nieuw account aangemaakt op de site en daar 10€ opgezet dan op de iphone skype openen en inloggen en zie deze dus niet staan. Ben nog op een antwoord aan het wachten van skype support.
|
|
||||
|
||||
gelukkig gaat bij mij alles goed met skype
|
|
||||
|
||||
Van de week had ik het ook dat ik werd doorgelinkt naar die Taiwanese-site.
Echter zonder duidelijk aanwijsbare reden werd ik gister naar een begrijpbare site (leesbare, waarvan ik nu al niet eens meer weet of het engels of nederlands was) doorgelinkt en heb daar toen m'n credits gekocht. Welke direct zijn bijgeschreven op mijn account. nb. ik heb geen nieuwe account aangemaakt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
skype uit appstore gehaald?
ik wil net skype op mijn iphone installeren en krijg steeds de melding 'applicatie niet meer beschikbaar'. als ik via itunes op de pc ga, vind hij effectief de applicatie skype niet meer in de appstore? Lijkt wel offline gehaald?
|
|
||||
|
||||
Ik kan hem ook niet meer via de App Store vinden. Even afwachten denk ik.
|
||||
|
||||
Euhmz ik wel ?
Appstore -> Free Apps -> Skype |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
en nu staat skype er gewoon weer bij... vreemd. Mss teveel downloads tegelijkertijd?
|
|
|||
|
|||
Kan vreemd genoeg ook niet meer skypen over 3g met voipover3g sinds vandaag :s
|
|
||||
|
||||
Naja, probleem in ieder geval opgelost, hij staat weer in de AppStore
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd... Excuus, Nimbuzz doet het wel. Ik had Nimbuzz niet meer gebruikt sinds de update van Saurik, in de nieuwe voipover3g zat geen Nimbuzz "string". Laatst gewijzigd door King1987; 06-04-09 om 23:55. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Labels |
3gs, skype, t-mobile, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
Gezocht Skype to Skype app | Gerwin | iPhone Apps | 3 | 11-03-08 14:44 |
|
|