Skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) waar juist bij profiel, en ik bel naar een gewone telefoon nr , ik heb skype krediet, graag wat meer hulp...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar juist bij profiel, en ik bel naar een gewone telefoon nr , ik heb skype krediet, graag wat meer hulp
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu enige tijd skype op mijn Iphone om naar me vriend te bellen. Ik gebruik hiervoor mijn iphone headset die bij de telefoon zat (3g 8gb) Maar na een minuut of 30 dan verstaat mijn vriend mij niet meer, dit is eerder wanneer me iphone in de lader zit. Ik dacht dan ook eerst dat het aan het warm worden van de telefoon zou liggen, maar als ik dan me headset uit de telefoon verstaat me vriend me wel weer, telefoon blijft dan wel warm.
Zijn er meer mensen die dit hebben, en zo ja zou een andere headset helpen ? Of zijn er andere suggesties hoe te voorkomen dat ik na een half uur niet verstaanbaar meer ben. |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om via de iphone met de skype applicatie beeld bellen te doen (vodafone)
En even voor mijn duidelijkheid, skype naar skype is toch gratis? |
|
|||
|
|||
van skype naar skype is gratis, en bellen naar gewoon lijnen is betalend, maar of dat ook werkt met de webcam dat heb ik nog nooit gebrobeerd, u moogt mij altijd eens bellen om dat met skype uit te proberen
Ik maak alleen verbinding via Wi-Fi Laatst gewijzigd door giljom; 10-01-10 om 12:21. |
|
||||
|
||||
is niet mogelijk, want zelf heb natuurlijk geen cam op je eigen staan.
|
|||
|
|||
Skype op de achtergrond
Weet iemand of het mogelijk is om skype als het ware op de achtergrond te laten draaien? Zodat je dus gewoon gebeld kan worden als je de app niet open hebt.
|
|
||||
|
||||
Moet volgens mij kunnen...ik heb Backgrounder op mijn Iphone gezet zodat je apps kan laten draaien op de achtergrond.
Edit: Zie net dat je een 3G hebt...dan zal het al moeilijk worden ivm met de hoeveelheid geheugen op een 3G |
|
||||
|
||||
lukt wel denk ik, maar moet je geen spel gaan spelen
|
|
||||
|
||||
Op een 3GS lukt het, ik laat Skype wel eens via backgrounder op de achtergrond draaien. Je kan dan ook worden gebeld, ook als de app niet open staat.
Je moet als de telefoon over gaat nog wel zelf skype openen, anders kun je niet opnemen! |
|
||||
|
||||
je moet tijdens het bellen niet andere dingen doen is gevaarlijk.
tip voor jou remundo: gebruik multifl0w of pr0switcher. Kun je makkelijk naar al je background app's gaan. Ik heb het op dubbelklik homebutton =) alleen idd nadelig 3G versie, kan niet teveel op de achtergrond laten draaien haha. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Backgrounder werkt prima hier! Skype is toch de enige app die ik op de background wil draaien
|
|
||||
|
||||
Bedankt kuotje voor de tip, proswitcher werkt perfect. Ik zit wel eens te internetten tijdens een Skype-gesprek, dat gaat goed. Mail zal ook wel gaan vermoed ik. Je hebt wel ook voipover3g of 3g unrestrictor nodig, anders gaat de Wi-Fi uit als het scherm uitgaat. En dan ben je op Skype ook off line!
Laatst gewijzigd door remundo7000; 10-06-10 om 01:28. |
|
|||
|
|||
Vraagje, ik heb nog wat Skypekrediet staan. Nu heb ik de Skype-app geinstalleerd, en dat het tegoed via deze app wel op te kunnen maken. Maar wat zegt de app...Dat ik geen credit heb. Iemand een idee hoe dat kan?
|
|
|||
|
|||
Skype op Itouch
Met mijn Itouch maak ik via mijn draadloos netwerk contact met internet. Gisteren heb ik de gratis skype app geinstalleerd. Via een headset kan ik nu bellen met mijn Itouch. Weet iemand of dit gratis is? Ik hoor graag. Groet, Erwin
|
|
|||
|
|||
Ja volledig gratis! Als je teminste via skype naar skype beld (dus naar andere mensen op skype). Bellen naar huis of mobiele nummers kan wel, maar daar moet je WEL voor betalen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Ik heb als test naar mijn huistelefoon (geen Skype verbinding) gebeld. Dit lukte, maar hoe betaal ik dan aan Skype. In mijn account bij Skype heb ik nergens mijn rekeningnummer hoeven in te vullen.
|
|
|||
|
|||
Je betaald door Skype-tegoed te kopen en dat kan je dan besteden
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij
|
Labels |
3gs, skype, t-mobile, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
Gezocht Skype to Skype app | Gerwin | iPhone Apps | 3 | 11-03-08 14:44 |
|
|