Skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Ja kan wel maar dan kun je nog niet zien of iemand je belt? Krijg je dan geen melding ofzo?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee tuurlijk niet dan moeten ze dat misschien met een update doen en dan met hetzelfde als pushnotificatie doen en een server beginnen daarvoor.
|
|
|||
|
|||
ik heb op mn macbook skype en nu ook op mn iphone 3Gs maar op de iphone accepteet skype mn skypenaam en het wachtwoord niet (ik geeg dezelf op als op die vd macbook)
hoe los ik dit op?? huib boersma |
|
|||
|
|||
Data verbruik van Skype
Hey,
Ik vroeg me af hoeveel data je verbruikt / minuut ongeveer wanneer je met skype belt over 3G. Weet iemand dit? Tx |
|
|||
|
|||
nee, ik kan je niet helpen maar misschien omgekeerd wel:
weet jij of iemand anders hoe ik de skype bellijst die op mn mac book staat kan kopieren naar de iphone? |
|
|||
|
|||
Skype voor Iphone
Als ik skype probeer op mijn Iphone,dan krijg ik melding dat het enkel werkt op een officiele niet gekraakte iphone.
KEnt iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Niet jailbreaken ;-)
|
|
|||
|
|||
nu ben ik echt goed geholpen,bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee nee,skype laat de iphone vast lopen.
|
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tja Skype op een legale telefoon werkt bij mij wel met inloggen, maar niet met werkelijk gaan bellen. Chatten kan wel.
tja vind je het gek eigenlijk? T-mobile verdient geen cent meer als iedereen gaat skypen. In de huidige manier waarop telefoonbedrijven zijn ingericht vind ik het ook niet meer dan logisch dat het geblockt wordt. Maar! Het is tijd voor een evolutie, telefoon zijn niet meer lulijzers, maar mobiele devices en eigenlijk zou de telecombedrijven mobiel internet moeten gaan aanbieden ipv een telefoonabonnement met wat internet. |
|
|||
|
|||
Opstarten lukt nu wel maar ik krijg nu een melding dat skype over 3g netwerk Niet toegestaan is.grappige is wel dat 3g hier niet werkt.ik Ben bij mobile Vikings provider.
|
|
|||
|
|||
Skype word niet geblocked door T-Mobile NL, alleen op dit moment door T-Mobile US en DE (Duitsland)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maakt het mij verder weinig uit welke partij precies dwars ligt. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of Skype bezig is met Push?
|
|
|||
|
|||
jah dat vroeg ik me ook al af... IM+ ondersteund wel skype met push maar skype zelf niet!?!!
|
|
|||
|
|||
Skype niet via Wi-Fi
Hallo,
Ik heb skype maar hij gebruikt nog steeds verbinding van mijn mobiele netwerk(internet) Ik wil het graag via Wi-Fi doen. Kan ik dit instellen of wat moet ik doen? Mvg Jesse |
|
||||
|
||||
Maar skype is normaal ingesteld juist alleen via Wi-Fi te gebruiken.
Je zou juist moeten jailbreaken om het via 3G te kunnen doen. Beetje raar.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
Gezocht Skype to Skype app | Gerwin | iPhone Apps | 3 | 11-03-08 14:44 |
|
|