iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wow, super zeg maar zou jij dit ook kunnen maken voor GoT of een nieuw forum? Omt lijkt me ook wel wat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wow, super zeg maar zou jij dit ook kunnen maken voor GoT of een nieuw forum? Omt lijkt me ook wel wat.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
een forum? nee dat doe ik niet. Dit wordt meestal gedaan door de beheerder(s) zelf. Er zijn plugins te vinden die fora iPhone vriendelijk maken. Veel minder werk dan dat ik er aan heb
|
|||
|
|||
oh, kun je wat links naar die plugins geven?
|
|
|||
|
|||
kan het kloppen dat in v2 het bellen niet meer werkt bij gevonden nummers etc. ook bij bijv. een pin apparaat, als ik die aan tap dan komt er een rondje en gebeurd er niets....
|
|
||||
|
||||
Klopt. Deze bug is er nu uit
|
|
|||
|
|||
icoon
Allereerst mijn enorme complimenten voor dit fantastische stuk software! Echt een blik in de toekomst!
Een ding als kritiek punt is het icoon, ik vind het wel erg schreeuwerig staan op mijn springboard, misschien ben ik de enige die daar waarde aan hecht maar een iets minder opvallen icoon met een mooie wereldbol ofzo lijkt mij mooier. |
|
||||
|
||||
Na mijn vakantie ga ik aan de slag met de uitslag van de enquête. Hierin zal ik overwegen om een nieuwe icoon te gaan gebruiken.
Momenteel nog een update doorgevoerd; Vliegtijd (aankomst/vertrek) Schiphol Lees verder: http://iphone.sossie.nl/blog/?p=35 Tevens zijn de problemen met Buienradar opgelost! |
|
||||
|
||||
Super......je kan de vakantie toch ook afzeggen.....
|
|
|||
|
|||
Super handig!
|
|
||||
|
||||
Super mooi gedaan. Dit ga ik zeker gebruiken!
Eén ding wat jammer is; er zit geen speciaal icoontje bij wanneeer je hem op je springboard zet als link, misschien is dit nog een leuke toevoeging. |
|
|||
|
|||
@Sossie
Niet helemaal netjes hoe je de link gemaakt hebt naar 9292. Je hebt compleet alle bronvermeldingen er uit gesloopt. Wanneer je de gebruiksvoorwaarden van de site bekijkt, kun je zien dat dit niet is toegestaan. Misschien handig om dit aan te passen voordat je een rechtszaak aan je broek krijgt. Just my 2 cents |
|
|||
|
|||
Ik volg dit topic pas sinds kort, aangezien ik binnenkort mijn iPhone ga ontvangen ;-) Nou las ik dat er voor iHome v2 iets op de iPhone moet worden geïnstalleerd, maar ik heb straks een officiële versie en kan dus niks zomaar installeren. Betekent dat dat ik al deze mooie dingen straks niet kan benutten? Vooral de location awareness icm de treinplanner zou voor mij geweldig zijn. Ik ben benieuwd naar je/jullie antwoord.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is alleen (nog) geen mooi icoon als je hem zo toevoegd? Verder vraag ik mij af of het niet mogelijk is iets in te bouwen dat je als je het niet installeert maar wel wilt gebruiken je toch iets kunt maken dat je zelf je plaats kunt typen zodat je de omgevingsfuncties wel kunt gebruiken, ik zou dit heel erg op prijs stellen.
|
|
|||
|
|||
Dat is ook een beetje wat ik bedoel, daar moet je nu spullen voor installeren en dat gaat alleen vanuit de appstore. Ik reis 5 dagen per week intensief met de trein dus juist dat gebruik van je locatie lijkt me enorm handig als je weer eens na een vertraging een nieuwe aansluiting moet zien te vinden ;-)
|
|
|||
|
|||
sorry...te vroeg gereageerd. Ben aan het testen...
Laatst gewijzigd door ControlSje; 21-07-08 om 00:04. |
|
||||
|
||||
Is het mogelijk van iHome een originele Appstore applicatie te maken? Dan kan op alle originele 3G iPhones en 2.0 1G iPhones met Cydia ook de locate functie werken
|
|||
|
|||
Dat zou denk ik wel heel top zijn, maar dat kost de maker initieel weer centen geloof ik. Het zou (en dan heb ik alleen de reviews hier nog maar gezien) wel een top downloader kunnen worden volgens mij ;-)
|
|
||||
|
||||
SossieNL reageert overigens momenteel niet omdat hij met vakantie is. Even geduld dus nog.
|
|
||||
|
||||
Vandaag terug gekomen van vakantie.
- logo is toegevoegd indien je een WebClip aanmaakt Wegens vervelende privé omstandigheden zal ik deze week geen begin maken aan de enquête uitslagen. Tevens stel ik alles omtrent iHome even uit. (first things first ) Hopelijk kan iHome snel functioneren op de 3G versie en/of firmware 2.0. Dit wordt een uitdaging! tot snel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|