iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De package is alleen voor firmware 1.1.3 & 1.1.4 (zoals op de site staat uitgelegd. De App voor firmware 2.0 of hoger zal z.s.m. via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De package is alleen voor firmware 1.1.3 & 1.1.4 (zoals op de site staat uitgelegd.
De App voor firmware 2.0 of hoger zal z.s.m. via de Appstore beschikbaar zijn
|
|
|
|||
|
|||
z.s.m. deze week? komende week? die week daarna?
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien een directe link van die voetbaluitslagen ?
|
|
|||
|
|||
Halleluja !
iStart is beschikbaar in de AppStore, maar voor 4.99 ?? Voor een applicatie die alleen maar een verzameling van andere informatiebronnen is vind ik dat best duur. Ik zal in ieder geval de webbapp goed bekijken om te beoordelen of het dat waard is. Graag ook ervaringen van gebruikers van de betaalde app. Bob Laatst gewijzigd door omikron777; 16-11-08 om 11:21. |
|
||||
|
||||
iStart: z'n geld meer dan waard
Citaat:
Vind je dat te duur? Zoek die info zelf eens één voor één apart op. Dan besef je dat deze app zijn geld meer dan waard is. Ofwel: alle credits voor sossienl.
|
|||
|
|||
Ja, absoluut mee eens Sossie verdient een beloning, laat daar geen twijfel over bestaan.
Ik bedoel alleen, vergeleken met uitgebreidere apps is het best hoog geprijsd. Als het het echt waard is ga ik het ook kopen, 't is tenslotte de prijs van een menu bij een fastfood keten. Laatst gewijzigd door omikron777; 16-11-08 om 12:32. |
|
|||
|
|||
Niet mee eens
Ik ben het hier niet mee eens... nu.nl is gratis staat ook weer/verkeer/flits en actuele nieuws in.
Verder staan er zaken bij die je niet dagelijks gebruikt en die ik tevens niet op een iphone zou gaan bekijken. Maar goed... voor ieder wat wils...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iStart gekocht, erg handige app vind ik. Bespaart je een hoop tijd en de koppeling via gps naar je huidige locatie is super.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was ook best teleurgesteld over de app. Die locatie-gebonden dingetjes zijn wel leuk, maar niet extreem moeilijk. En de andere tabs is gewoon een build-in browser waarmee je op de webapp zit. Dus in feite heb ik betaald voor de locatie-gebonden functies.
Leuk gedaan, maar haast geen €5 waard. (BTW, de app is ook heel langzaam bij mij) |
|
||||
|
||||
Ik lees nu pas de reacties hier. Gezien het feit dat dit topic toch altijd de basis is/was van iHome vanaf het prille begin, een reactie van mij kant. Het is spijtig om te horen dat sommigen van jullie de app minder vinden. Sommige punten die worden aangedragen zijn wel gegrond. Natuurlijk gaat het om functies die ook in iHome zaten (onder Algemeen) en ook de lay-out is niet flitsend. Dat was de 1e versie van iHome ook niet. Dit is de basis, mocht er genoeg belangstelling bestaan voor iStart dan bouwen we verder en hopen we op een betere functionaliteit / lay-out enz.
De prijs is - gezien andere apps - misschien wat hoog (ook al heb ik daar zelf geen probleem mee bij anders apps), maar voor 4.99 heb je naar mijn idee wel wat. Onder een enquête die is gehouden onder iHome gebruikers bleek 5,- het gewenste bedrag te zijn. Ik denk dat door de ontwikkelingen in de AppStore sommige hier wat op terug zijn gekomen, maar dat is eigen invulling. Er komen hopelijk snel wat leuke updates bij, maar daar zijn we nu nog druk mee om daar iets over te zeggen. Overigens voor vragen/opmerkingen kun je ook altijd mailen naar istart@sossie.nl |
|
|||
|
|||
Dit was mijn eerste app die ik kocht via de appstore nadat ik mijn nieuwe 3G binnen had. Ik gebrukte Ihome altijd op mijn 2G iphone en het was dus een nobrainer om deze direct aan te schaffen, ondanks de voor de appstore hoge prijs van 5 euro.
Maar... ik moet zeggen dat ik toch meer had verwacht.. Ihome was natuurijk een goede site met iphone optumised sites. Dat is iStart ook maar toch had ik meer verwacht. de optie in de buurt is gaaf en soms handig maar alles is zo verdomd traag, zeker met opstarten, dat ik voor mijn trein info ondertussen een andere app heb aangeschaft (Trein, heeeerlijke app) en voor nieuws gebruik ik liever nu.nl app omdat deze sneller is. hij staat er nog op maar dan verwacht ik wel meer snelheid met de nieuwe update want nu is het niets meer dan een " spot filler " op mijn iphone. Ik heb er vertrouwen in |
|
|||
|
|||
Wat ik ook invul bij "Zoek op Naam, Adres, Nummer" hij vindt nooit wat...???
|
|
||||
|
||||
Fixed, bron was gestopt met werken! Heb nu andere bron genomen met een wat duidelijker formulier
|
|
||||
|
||||
Binnenkort update voor iHome geplant. We gaan over op een nieuw framework. Dit moet 25% sneller gaan worden
|
|
||||
|
||||
Is IHome met een ontmoedigingsbeleid bezig ?
en dan heb ik het over de web versie, daar is al zeer lange tijd steeds onderdelen beperkt berijkbaar, z.g door werkzaamheden. maar de meldingen als je op de gesloten links klikt zijn meer in de trend van " had je maar moeten betalen dan kan je wel alles zien !" is wel slim bekeken dat je de webversie alleen nog gebruikt om mensen te verleiden om de betaalde versie te kopen ! . Laatst gewijzigd door absrnd; 05-02-09 om 00:37. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
istart app werkt inderdaad ***** langzaam, zeker als je eerst je locatie door wilt geven in het begin.. pump it up there!!
|
|
||||
|
||||
We nemen het mee in een volgende versie!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|