iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sossie, is 'ie al een keer final voor een nieuwsitem of ben je nog aan het klooien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sossie, is 'ie al een keer final voor een nieuwsitem of ben je nog aan het klooien?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@iphoneclub.nl: Volgens mij blijft sossie pielen Je moet m gewoon een keer erop gooien |
|
||||
|
||||
Update!
Nieuwe categorie aangemaakt: Sport - Live scores van alle voetbalwedstrijden van de belangrijkste competities. - Formule 1 nieuws (nog wat schoonheidsfoutjes
|
||||
|
||||
forumule 1 nieuws geeft bij mij alleen een sql error helaas net zoals de voetbal
|
|
||||
|
||||
Oeps...Nu niet meer
|
|
|||
|
|||
Sossie, kan de tweakers.net pricewatch nog worden toegevoegd zoals reeds eerder verzocht?
Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
Dat is opgelost inderdaad. Ik kreeg alleen nog wat wedstrijden van de premier league door onder het kopje van de serie A
En het formule 1 nieuws heeft moeite met speciale tekens zoals de i en e umlaut onder andere Als we dan toch bezig zijn met bugs.. De home en edit knop staan nog niet op die pagina's zo blijf je bugs verhelpen he sorry Laatst gewijzigd door Nikooos; 31-01-08 om 02:22. |
|
||||
|
||||
Ik heb het gisternacht even bekeken en inderdaad, is nu ook gefixt.
Behalve het formule 1 gebeuren, dat is nog niet af.. komt wel |
|
||||
|
||||
neem je tijd
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gevoel dat niet iedereen weet dat je ook op de (live) wedstrijden kan klikken (of moet ik drukken zeggen ).
Hiermee tover je wat statistieken naar voren over de wedstrijd. Just that u know ..... |
|
||||
|
||||
tappen heet het toch officieel?
Maar dat wist ik inderdaad niet. goeie tip! NU weet ik tenminste wie er kaarten hebben gekregen in de wedstrijd Tunesië - Angola voor de Afrika cup |
|
||||
|
||||
Fantastische startpagina!!! Mijn complimenten bij deze !!!
|
|
||||
|
||||
Overigens weer een bugmelding van mij kant
ik merkte dat de namen bij het live voetbal zonder spaties word weergegeven. Zo maakte JohnnyHeitinga in de 8ste minuut de 1-0 voor Ajax en Klaas-janHuntelaar de 2 en 3-0 |
|
||||
|
||||
iHome: startpagina voor de iPhone
SossieNL heeft een startpagina voor de iPhone ontwikkeld, waarmee informatie van allerlei Nederlandse websites makkelijk leesbaar wordt op de iPhone. Het bevat nieuws, Teletekst, file-info, OV-vertrektijden en nog meer.
Lees verder over: iHome: startpagina voor de iPhone Tag: |
|
|||
|
|||
iHome begon als website waarmee je aan de hand van een telefoonnummer de naam of het adres van iemand kon achterhalen.
Waar kan ik deze functie gebruiken ? bij voorbaat dank. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha
Lijkt me wel logisch inderdaad |
|
||||
|
||||
Update!
- OV9292 weer in orde. Kan nu reizen met plaats en straat als aankomst én / of vertrek. - Tweakers in orde. Afbeeldingen verwijdert uit artikelen. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Allereerst even complimenten, een top applicatie. Aangaande cookies: ik merk dat na een reboot ik het popup schermpje "nog geen instellingen ontdekt...etc" krijg, terwijl ik wel degelijk instellingen heb verricht in een eerdere sessie. Doe ik iets fout? René |
|
||||
|
||||
Dit probleem bestond een aantal dagen inderdaad nog. Als je even terug bladert kun je lezen dat dit komt omdat er geen expire date aan een cookie wordt meegegeven.
Dit heb ik toentertijd opgelost, dus het zal niet moeten voorkomen dat je na een reboot zo'n melding ontvangt. Misschien heb je de iPhone voor een lange tijd niet meer gereboot? en dat je nog een oud cookie had staan? Zijn er nog meer mensen met dit probleem? (ik heb het namelijk zelf niet) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|