iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag was een test dag dus veel witte en lege pagina's... Maar aan ieder nadeel zit een voordeel: Zodra je de site bezoekt en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vanmiddag was een test dag dus veel witte en lege pagina's...
Maar aan ieder nadeel zit een voordeel: Zodra je de site bezoekt en er is een nieuwe pagina toegevoegd, wordt deze met een melding weergegeven en automatisch aan je startpagina toegevoegd Tevens heb ik inderdaad een nieuwe 'navigatiebalk' toegevoegd. Deze doet het op elke pagina, maar door het vele testen lag de index.php eruit Maar hou het in de gaten.. Snel een leuke update!! hint: There's Something in the Air
|
|
|
||||
|
||||
haha gaat sossie op de apple-hints tour?
Je maakt mij in ieder geval al nieuwsgierig |
|
||||
|
||||
Mooi gemaakt die home/edit navigatie balk
Kleine opmerking: - Homebutton op de /index.php is overbodig; - De navigatiebalk ontbreekt bij de tvgids; Beetje jammer van die Google ads, maar oke kan ik begrijpen |
|
||||
|
||||
en nu in de ifoneguide repo he?!
|
||||
|
||||
Klopt.... Helemaal fantastisch!
Citaat:
- Die navigatiebalk die mist ga ik nog oplossen, maar komt wel even op de lange lijst van kleine fixjes te staan. - Ik twijfel ook nog of ik die Ads er op laat staan. Misschien is een vrijwillige eenmalige donatie een beter systeem. Ik wordt zelf ook helemaal vervelend van Ads Laatst gewijzigd door sossienl; 27-01-08 om 12:59. |
|
|||
|
|||
ik wil bij deze zeggen dat ik het een fantastische pagina vind! Gebruik hem erg vaak! Als ik dan 1 klein schoonheidsfoutje moet noemen is dat het lettertype van je copyright tekst! Dit lijkt wel times new roman! Zou mooier kunnen volgens mij!
|
|
||||
|
||||
Knap staaltje werk Guru Sossie!! ;-)
|
||||
|
||||
Kleine update.
De ads zijn weg... Wat schoonheidsfoutjes omtrent de update balloon zijn opgelost |
|
|||
|
|||
top wer weer, thanx
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens echt een topsite! gebruikte em regelmatig |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch die ads maar weg? Volgens mij word ik immuun voor ads door al dat internetten. Ik zie ze bijna niet eens meer |
|
||||
|
||||
Wanneer kwam / kom je dit tegen? Ik heb zonet je probleem bekeken, maar ik kan het niet terug vinden...
|
|
||||
|
||||
Haha xD nou toen ik hem gister of eergister bekeek viel het me wel meteen op... Blij dat het weg is!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet niet wat er mis ging.. Waneer ik dit tegenkwam? Ik had 1.1.3 geprobeert te installen, toen had ik geen Wi-Fi meer, dus terug naar 1.1.2 gezet. Toen werkte hij niet meer, en nu na nog een poging 1.1.3 > weer bij 1.1.2 werkt hij wel |
|
|||
|
|||
custum icon
Zou je er nog een icoontje in kunnen maken staat mooi op je springboard
zie "How to create a custom Apple iPhone icon for your Web site" from the Ask Dave Taylor! Tech Support Blog |
|
||||
|
||||
Dit heeft al gedaan powerbook.. Hij heeft er zelfs al een topic voor aangemaakt op dit forum!
https://forum.iculture.nl/f8/ap...r-webclip.html |
|
||||
|
||||
en een installer versie...
(ja je loopt een klein beetje achter ) |
|
|||
|
|||
werkt bij mij niet hoor
|
|
||||
|
||||
Probeer het nog eens..... het moet werken, maar omdat ik net bezig ben geweest om Buienradar toe te voegen, kan het zijn dat het mis liep
Update! Buienradar toegevoegd - wordt weergegeven via een popup try it zo... Laatst gewijzigd door sossienl; 30-01-08 om 18:15. |
|
|||
|
|||
Werkt nu wel
Top man |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|