//

iHome: Startpagina voor de iPhone

iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) "Binnenkort update voor iHome geplant. We gaan over op een nieuw framework. Dit moet 25% sneller gaan worden" Zijn inmiddels een maand verder. Is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 05-02-09, 13:08
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

"Binnenkort update voor iHome geplant. We gaan over op een nieuw framework. Dit moet 25% sneller gaan worden"

Zijn inmiddels een maand verder. Is dit al doorgevoerd? Zo ja, misschien dan toch reden om het aan te schaffen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 05-02-09, 13:13
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

iHome is inmiddels sneller geworden. Deze web app is gratis. (http://iphone.sossie.nl).
de app iStart kun je vinden in de Appsstore.

Daar is vandaag nog het een en ander aangepast mbt de snelheid. Tevens kun je iStart finetunen onder de instellingen van je iPhone.
Daarvoor ga je op je Springboard naar Instellingen > Algemeen > iStart.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #323  
Oud 06-02-09, 12:07
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Even een opmerking mbt de navigatie. Ik gebruik iHome o.a. om de standen tijdens voetbalwedstrijden te bekijken. Als ik vervolgens doorklik op een wedstrijd, kan ik de doelpuntenmakers zien, gele kaarten en opstellingen. Klik ik dan bovenin om terug te gaan, dan kom ik weer in het scherm 'Sport', terwijl ik eigenlijk maar één scherm terug wil naar het overzicht van de wedstrijden ('Wedstrijden vandaag'). Is altijd al zo geweest maar ben er nooit aan toegekomen dit te melden.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 3 09-08-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.