iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou graag wat willen doneren voor het fantastische werk wat je gedaan hebt Hier hebben heel veel mensen wat aan!!!! Dus ook jullie Niets gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou graag wat willen doneren voor het fantastische werk wat je gedaan hebt
Hier hebben heel veel mensen wat aan!!!! Dus ook jullie Niets gaat vanzelf Goosman!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Donaties aan iFoneGuide voor hun fantastische Repo's kun je terug vinden via iFoneGuide.nl @goosemay; Bedankt voor je mail & je donatie!
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik! Laatst gewijzigd door sossienl; 06-06-08 om 12:49. |
|
|||
|
|||
De vernieuwde Ihome werkt niet bij mij.. Hij begint met "Locating" en vervoglens krijg ik de melding:
Connection failed This may be because you don't have an internet connection right now. Ik heb uiteraard gewoon een Wi-Fi netwerk verbinding, en ook als ik die uitschakel en mijn gprs verbinding gebruik krijg ik deze melding. Andere apps / safari werken allemaal prima.. |
|
||||
|
||||
Jammer dat sossienl wel reageert als het over donaties gaat maar niet terug komt op de 'opmerkingen' (lees problemen over de schokkerige scherm opbouw) over de nieuwe versie 2. Maar misschien zie ik dat verkeerd.
|
||||
|
||||
Meestal reageer ik direct op vragen en problemen (als je terug leest in deze discussie had je dat kunnen weten, maar goed).
Als het goed is, is het probleem inmiddels verholpen? (zo niet verwijder dan eerst even de cache) Laat het even weten |
|
||||
|
||||
@scorpiosoft: ik neem voor het gemak maar even aan dat je het niet al te onvriendelijk bedoeld......
|
|
||||
|
||||
Werk idd beter nu.
|
|
||||
|
||||
Mooie update Sossie !
Bij mij werkt lokatie helaas niet (mijn dorpje staat er ook niet tussen om handmatig te kiezen) maar das niet zo erg aangezien ik alleen nieuws / file / flits informatie gedeelte gebruik. |
|
||||
|
||||
@ Sossie
Ik krijg iHome niet meer op me iPhone. Had het al een tijd erop staan en werkte goed. Na de betaversie (die niet lekker draaide, zal aan de beta gelegen hebben) Heb ik het maar unstal gedaan. Wilde weer opnieuw installeren , maar helaas.. geen iHome meer (alleen een franstalige) Heb toen de source ifoneguide 1.1.4 maar verwijderd en opnieuw weer toegevoegd . helaas nog niets.. wat kan ik doen om ook weer van iHome gebruik te kunnen maken... vriendelijke dank, alle hulp is welkom |
|
||||
|
||||
Je kunt ook de link naar de iHome webapp gewoon opslaan als een bladwijzer.
|
||||
|
||||
Citaat:
Downloaden van iHome kan via de nieuwe repo; http://iphone.sossie.nl/repo/ihome.xml Dat kan wel, maar dan wordt helaas je positie niet vernieuwd |
|
||||
|
||||
Had je mijn mail nog gehad met dat icoontje ?
|
|
|||
|
|||
Kun jij ook Hyves iPhone vriendelijk maken? Ik zou dit zeer op prijs stellen!
|
|
||||
|
||||
@freds: deze sites ken ik, maar zijn niet optimaal weergegeven op een iPhone. Voor een PDA zijn het zeerzeker aanraders. Mijn doel is om toch wat extra gemak en snelheid te creëren om zulke info op te halen.
@Emiel: Dit zou kunnen, maar is technisch toch erg lastig te bewerkstelligen Heb het al eens geprobeerd, maar kwam niet heel ver Wel klinkt het logisch - zeker nu de iPhone naar Nederland komt - dat Hyves een iPhone website op gaat zetten |
|
|||
|
|||
Erg jammer dat het zo lastig is. Ik zou er zeker wel veel voor over hebben.
|
|
|||
|
|||
krijg eveneens:
Connection failed This may be because you don't have an internet connection right now. heb de Safari cache gecleared maar zonder resultaat. Ook geprobeerd om Wi-Fi af te leggen en via GPRS te proberen maar ook dat lukt niet. Enige suggesties? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Link; http://iphone.sossie.nl/blog/?p=32 |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij ook leuk wat fora op iPhone formaat te hebben. Misschien een nieuwe voor alle iPhone gebruikers of GoT, iPhoneclub, OneMoreThing? Lijkt mij erg leuk!
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub heeft het forum op iPhone formaat. Probeer het maar is! (wel eerst inloggen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|