Welke voetbal App is de beste? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelf gebruik ik VP Pro en VI alert, waarvan de eerste voor push nieuws. En VI alert voor de tussenstanden, maar et aantal competities is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelf gebruik ik VP Pro en VI alert, waarvan de eerste voor push nieuws. En VI alert voor de tussenstanden, maar et aantal competities is beperkt.
De andere competities staan er gewoon niet bij, dus als je regelmatig inzet op wedstrijden is dat wel jammer. Of heeft goooal die competities wel? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Vp pro heeft die functie al?
|
|
||||
|
||||
Ik kijk meestal via http://www.livescore.com moet je wel het internet op met je iphone, maar heb dan ook eindloos online.
En probeer nu scorebord, is nieuw, gisteren was hij gratis te downloaden en die doet het prima, geeft alles mooi via push door. Ben hem nu aan het testen, je kan alles zelf instellen welke wedstrijd je wilt volgen uit welke competitie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want goooal die werkt bij mij voor geen meter, VI Alert is tot nu toe de beste dit ik heb gehad. Scorebord was ik helaas te laat voor om gratis te downloaden, werkt goed? En VP PRo heeft geen push live scores volgens mij? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij geeft alles aan, alle landen etc. Is super gebruik ik al tijden ook op mijn vorige nokia's. Scorebord is wel vaag, want NEC-Vitesse staat nog steeds op 1230, heel vreemd. Als ik jouw was zou ik Livescore gebruiken |
|
||||
|
||||
Citaat:
instellingen Push Clubs = nieuws enzo Push Doelpunten = live score met push ! |
|
||||
|
||||
Beste voetbal applicatie momenteel is zowel voor België & Nederland Mijn Voetbal of Mijn Voetbal Pro. Bij de Pro versie krijg je toegang tot push notificaties inclusief voor seizoen 2010 en nog enkele extra's.
|
|
||||
|
||||
en dat zeg je uit ervaring ? heb je VI en VP pro ook getest ?
Laatst gewijzigd door kuotje; 17-01-10 om 17:43. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog versie 1.1 van My Football PRO erop staan..
Ik moet zeggen dat hij vrij uitgebreid is.. Ik mis alleen de Push. Moet ik nu versie 1.2.2 kopen of is het mogelijk dat ik hem kan updaten? iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Normaal zou je een melding krijgen om te updaten. In iTunes of app store
|
|
||||
|
||||
Moet eerlijk toegeven dat ik die 2 nog niet getest heb, ze zien er beiden alvast erg goed uit. Maar ik ben nu al zo gewend aan MV Pro dat ik met deze voorlopig ga blijven werken denk ik, heeft alles wat een standaard voetbal supporter (zoals ik) nodig heeft om zijn favorieten ploeg te volgen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem ook even getest bij me broer, en vind MV Pro erg langzaam vooral als je op GPRS of 3G zit. Op Wi-Fi is het een top app.
Vi en VP pro daarentegen werken op ieder internetverbinding ietsie sneller. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En verdom het om de aanschafprijs weer te betalen. Wie weet de oplossing hiervoor? |
|
||||
|
||||
Volgens mij hoef je niet te betalen hoor.
Als denkt te betalen geeft ie aan dat je al gekocht hebt. U heeft dit item reeds gekocht |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wou vandaag de push meldingen van Voetbal Primeur Pro even testen. Inmiddels is (volgens de meldingen) de wedstrijd voor de 4e keer begonnen en ik wacht nu tot Van der Wiel voor de vierde keer deze middag de 1-0 maakt. Ik ben heel benieuwd hoelang dit door blijft gaan, beetje jammer!
|
|
|||
|
|||
Had idd precies hetzelfde!
Heb et naar gauw weer uitgezet. VI Alert gaf bij mij helemaal niks aan! |
|
||||
|
||||
idd, zal wel aan de app liggen dan is bij mij ook.
gelukkig deed VI het wel en kon ik ajax volgen;D Woehoe 1-0 !!! |
|
|||
|
|||
Had idd precies hetzelfde!
Heb et naar gauw weer uitgezet. VI Alert gaf bij mij helemaal niks aan! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? | Brinkster | Unlock | 16 | 04-02-09 20:03 |
Welke Photoshop het beste? | jeremy14 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 02-08-08 20:27 |
Beste unlock methode met welke FM? | icam0 | Archief | 1 | 14-02-08 14:22 |
Virginizen en unlocken, welke site is de beste ? | elflogo | Unlock [archief] | 1 | 14-11-07 09:53 |
|
|