Welke voetbal App is de beste? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is besmettelijk zie ik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is besmettelijk zie ik
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij waren alle wedstrijden om half 1 begonnen en om 5 over half 1 weer afgelopen .
Ditging een keer of 10 door, tot ik de app uitzette. |
|
|||
|
|||
Voetbal standen
Is er een app waar je alle standen kunt zien van wedstrijden met Nederlandse clubs? Dus ook champions legeau en beker? Liefst ook dat je zoet wie er gescoord heeft plus kaarten.
Want vi laat wel standen van alle wedstrijden zien maar niet wie er gescoord heeft. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
livescore.com
hi, livescore.com heeft sinds kort ook een iphone app
werkt goed moet ik zeggen! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf scorebord (was een tijdje geleden gratis) en dat bevalt me erg goed. Zover ik weet kun je hier wedstrijden van buitenlandse competities, champions league, beker etc. mee volgen. Is ook met push, dus ideaal.
Laat gele/rode kaarten en doelpuntenmaker zien. |
|
|||
|
|||
Heb het erop gezet! Dat is wat ik zocht! Dankje!
|
|
|||
|
|||
Dan kijk je niet goed bij VI,want die laat wel kaarten en doelpunten zien!!
|
|
|||
|
|||
De app van NU.nl heeft een tabje met alle overzichten en live uitslagen
|
|
|||
|
|||
Ja, maar volgens mij loopt die best veel tijd achter
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
hoi daley ng
|
|
|||
|
|||
Gebruik zelf My Football Pro. Zeer uitgebreid en dmv Push krijg je de laatste scores van jouw favoriete team. Bestaat normaal ook een gratis versie van, maar in hoeverre deze uitgebreid is weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
VI vind ikwel handig
|
|||
|
|||
Ik gebruik gewoon de sport afdeling de nu.nl app voor de uitslagen Of wil je echt per goal ofzo?
|
|
||||
|
||||
Wie heeft de interessantste app voor het Belgisch voetbal?
|
|||
|
|||
wat is het verschil tussen de applicatie vi (gratis) en vi-alert??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
http://itunes.com/apps/searchplayer
voor de voetballiefhebbers wellicht interessant vooral speler statistieken Laatst gewijzigd door anti10; 02-01-11 om 20:58. |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app ie aangeeft welke wedstrijden op een dag gespeeld worden
Voetbalprimeur had dat eerst maat sinds een update geeft hij dat niet meer aan Iemand die een app voor mij weet? Bvd |
|
|||
|
|||
Moet je hier maar eens kijken Voetbal apps
Staan allerlei voetbal apps op voor zowel iPhone als iPad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? | Brinkster | Unlock | 16 | 04-02-09 20:03 |
Welke Photoshop het beste? | jeremy14 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 02-08-08 20:27 |
Beste unlock methode met welke FM? | icam0 | Archief | 1 | 14-02-08 14:22 |
Virginizen en unlocken, welke site is de beste ? | elflogo | Unlock [archief] | 1 | 14-11-07 09:53 |
|
|