Apps die (nog) niet werken op iOS4.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Winterboard doet het niet, iphone start alleen nog op in save mode na verwijderen weer normale opstart...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard doet het niet, iphone start alleen nog op in save mode na verwijderen weer normale opstart
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat had ik alleen heb ik de 3d weergave uitgezet en toen was het over
|
|
|||
|
|||
http://spreadsheets.google.com/lv?ke...g&f=true&gid=1
Hele handige site met het overzicht van zowel AppStore apps als Jailbreak apps. |
|
||||
|
||||
Ik zie net dat TomTom V1.4 is uitgekomen . Deze werkt weer zonder problemen onder iOS 4. Gelukkig . Bedankt voor je reactie!
|
|
|||
|
|||
IM+ lite werkt nog wel maar crashed regelmatig, niet mee te werken zo
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. Ook in de recensies van die applicatie alleen maar zulke reacties. Is dus algemeen lijkt mij. Heel irritant, heb hem morgen eigenlijk wel nodig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het zelfde probleem, na het invullen van de mobiel datanetwerk gegevens werkte kranten en de telegraaf bij mij weer. Je provider weet welke gegevens je daar moet invullen indien je dit nog net gedaan zou hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar heb ik ook last van je hebt v1.4 nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien al genoemd, maar My Football Pro (2) werkt ook niet denderend meer ondet iOS4; het crasht nog regelmatig.
|
|
||||
|
||||
LockDown werkt niet
|
|
||||
|
||||
Zoals titel al zegt.. ook deze moet nodig een update krijgen...
Nah, zo algemeen dus niet - bij mij werkt de app prima...
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door WDS001; 25-06-10 om 16:05. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Mxtube werkt niet op mijn 3G.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoezo?? Niet werken?
[quote=BBQ;470219]Nog meer mensen problemen? Bij mij werktie niet meer met iOS4. Ook niet na herinstallatie.
Ik heb er met mijn iPhone totaal geen last van. 1. Niet gejailbreaked 2. 3Gs Zwart 3. iOS4 4. 32 gB |
|
|||
|
|||
Hoi
Bij mij accu weather zeer gedetaileerde app die zeer goed werkte en nog voor nop was ook.Meer mensen waar hij niet werkt? Gr, |
|
|||
|
|||
cycorder werkt volgens mij ook niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
volgens mij werkt NU.nl niet meer met iOs4, ik heb grote letters, andere apps werken goed. Iemand het zelfde of een tip?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de hyves app niet goed meer. Kan geen locatie meer opgeven, kan niet meer kiezen wie m'n krabbels/www's etc wel/niet mag zien. Hopelijk snel update
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 2g die niet meer wilt werken | boesjans | Jailbreak | 2 | 12-08-10 11:21 |
apps die niet werken | dennisaudi | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 04:01 |
iPhone: Jailbreak en nog niet werken | clouseau | Jailbreak | 1 | 25-03-10 07:46 |
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 | mhoutman | iPhone Apps | 18 | 15-09-08 13:07 |
|
|