Problemen standaard weer applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem. Elke nieuwe plaats die ik invoer verandert weer 's Hertogenbosch. En... ik heb geen iOS.4.0 erop staan!! Edit: mn collega heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Elke nieuwe plaats die ik invoer verandert weer 's Hertogenbosch. En... ik heb geen iOS.4.0 erop staan!!
Edit: mn collega heeft het ook. Dus ik vermoed dat iedere iPhone gebruiker het heeft. Laatst gewijzigd door iPeppel; 06-09-10 om 09:45. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier lopen al 3 topics over...
|
|
|||
|
|||
Ik heb even op topics gezocht maar kon zo even niets vinden. Kun je links geven naar deze topics?
|
|
|||
|
|||
Waren inderdaad niet heel makkelijk te vinden:
https://forum.iculture.nl/f28/i...-weer-app.html https://forum.iculture.nl/f28/i...eft-kuren.html https://forum.iculture.nl/f28/i...mde-namen.html |
|
|||
|
|||
Het weer
Vroeger kon ik de weertoestanden per plaats (stad) bekijken.
Nu springt hij over naar een officieel en dichtsbijzijnd weerstation . Weet iemand daar een oplossing voor grtjs, michel . |
|
|||
|
|||
ik dacht dat dat aan mij lag maar heb ik ook last van
|
|
|||
|
|||
Ik kan zelfs mijn lokatie niet meer vinden in de applicatie.
Deze werkt en is nu sinds een paar dagen geleden verdwenen |
|
||||
|
||||
Dan was dit de eerste die ik tegenkwam...
Iig bedankt voor de links, drie topics geen oplossingen. Bij mij veranderen alle toegevoegde plaatsen in 's Hertogenbosch. Moet ik daar maar eens voor een huis gaan kijken... Laatst gewijzigd door iPeppel; 07-09-10 om 15:22. |
|
|||
|
|||
Het is wel een verrekt irritant probleem!
Hopelijk weg bij 4.0.2 morgen.... |
|
|||
|
|||
Thanks voor de links.
Helaas inderdaad geen oplossing. Wat mij ook opviel is dat ik bepaalde kleinere plaatsen niet meer vindt als ik ernaar zoek. Grotere plaatsen vinden is geen probleem (Eindhoven, Den Bosch, etc.) maar kleinere plaatsen weigert ie te vinden. Erg vreemd. Iemand anders hier ook ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Problemen standaard weer applicatie
Hallo,
Sinds vandaag het volgende; Als ik een plaats instel in de standaard weer app en deze bevestig geeft hij op het hoofdscherm een andere plaats aan: voorbeeld: Amersfoort wordt sHertogenbosch Den Helder wordt de Kooy (of zoiets) Mijn vriendin heeft exact hetzelfde probleem.... Meer mensen hier last van? En is er een oorzaak/oplossing? |
|
||||
|
||||
Hahahaha, Bij mij is het ook zo: Amersfoort wordt Hertogenbosch.
En Den Helder gaat over in De Kooy..... Schandalig, maar wel beetje grappig
|
|||
|
|||
bij mij doet de weerapp ook wat raar. Zal binnenkort wel opgelost worden zeker.
|
|
|||
|
|||
Even bij mij gekeken en inderdaad op mijn iPhone 4 is 's-Hertogenbosch Tilburg geworden! Vleuten is Utrecht geworden, maar Utrecht is wel Utrecht gebleven. Op mijn iPod Touch is 's-Hertogenbosch niet veranderd, maar Vleuten is ook daar Utrecht geworden.
Ik hoop inderdaad dat dit snel aangepast wordt. |
|
|||
|
|||
misschien storinh bij Yahoo waar weerinfo vandaan komt?
|
|
|||
|
|||
ik heb het ook op mijn telefoons en macbook
|
|
||||
|
||||
Same hier voor Leuven, verspringt altijd naar beauvechain.
Van pure miserie ingesteld op Ukkel. |
|
|||
|
|||
Buienradar app?
|
|
||||
|
||||
Is niet echt dichts bijzijnde volgens mij maar daar hebben meer mensen last van, bij mij veranderd amersfoort in hertogenbosch....
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
weer standaard app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone weer applicatie (standaard app) | Marritje | iPhone Apps | 7 | 17-05-10 13:17 |
update/synchro van de standaard weer applicatie | brooks.nl | iTunes | 0 | 29-07-09 08:20 |
iPhone: Serieus probleem met de standaard sms applicatie | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 27-12-08 07:28 |
Ringtones weer naar standaard | vmaxbeast | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-08 16:38 |
|
|