Problemen standaard weer applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier hetzelfde probleem. Enkel de grote steden kunnen gevonden worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem. Enkel de grote steden kunnen gevonden worden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer het probleem optreedt en beide steden worden hernoemd naar de grotere stad is het weer pas gelijk aan elkaar. |
|
|||
|
|||
Daarom zei ik ook, "ik denk" bij dat stukje
|
|
|||
|
|||
Hier ook problemen. Amsterdam, Den Haag en Eindhoven zijn geen probleem maar als ik mijn eigen woonplaats in Midden Limburg erin zet komt ie met Bruggen(BRD) aan en daar zit ik echt niet op te wachten. De app kan er niet af omdat het een vaste iPhone app is. Ik heb hem nu maar voor straf op de laatste pagina gezet.....
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik denk ook dat het probleem bij Google ligt als doorgeef Luik. Windows 7 pakt automatisch Nieuw-Milligen, terwijl mijn desktop in Harderwijk staat. De standaard weer app. Doet hetzelfde. Raar. Met JB had ik Weather Pro van Meteoconsult. Erg fijne app en zeer secuur.
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Hoop dat iemand van Apple of Yahoo ondertussen het probleem aan het oplossen is...
|
|
||||
|
||||
Adres voor klachten standaard weer app
Het is niet alleen in Nederland.
Op vakantie in het buitenland versprong hij ook naar een andere plaatsnaam dan die ik had ingevoerd... Ik zag dit rare gedrag voor het eerst een paar weken geleden. (De standaard desktop widget heeft er geen last van maar die is van AccuWeather ) Ik heb inmiddels geklaagd bij Yahoo/TheWeatherChannel die voor de iPhone app tekenen. Klagen aan het juiste adres kan als volgt: In de app op i tikken Op het logo van Yahoo/TheWeatherChannel tikken Onderaan op "Feedback" tikken Dan opent er een "comments" venster waar je in kunt typen. Je e-mail adres in het volgende vakje invullen. En op "submit" tikken. Wat ermee gedaan wordt, weet ik niet. Ik heb i.i.g. nog geen reactie terug ontvangen, maar als we nou massaal aan het goede adres gaan klagen moet de boodschap toch wel overkomen... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleem. Ik zie hier bij veel mensen dat hun plaatsnaam veranderd naar 's-Hertogenbosch.
Nu woon ik in 's-Hertogenbosch maar krijg deze met geen mogelijkheid gevonden in de weer applicatie. Wil iemand hier eens kijken of hij/zij 's-Hertogenbosch wel toegevoegd krijgt? En hoe heb je deze dan gevonden. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik zie 'm inderdaad ook niet, ook niet als Den Bosch.
Overigens is voor mij de laatste weken het probleem nu opgelost, alle plaatsen in het Gooi e.o. werken weer normaal en worden niet meer veranderd in Hilversum, nu maar hopen dat het zo blijft! |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het weer weer goed. Bij jullie waarschijnlijk ook?
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het inmiddels ook opgelost, alle kleine plaatsen die hij voorheen vond vind hij nu ook weer.
|
|||
|
|||
Hier ook weer opgelost!
|
|
|||
|
|||
Vaag! Bij mij nog steeds hetzelfde probleem.
Enige actie die ik kan uitvoeren? (Heb al reboot uitgevoerd, maar geen resultaat...) |
|
||||
|
||||
Ik heb een herstel gedaan twee weken geleden, van 4.0.1 naar 4.0.1 en volgens mij doet hij het weer sinds dien. Maar weet dit niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Helaas nog steeds niet opgelost; vermoedelijk zijn de plaatsen teruggekomen bij de apparaten waar de oorspronkelijke plaats was "hernoemd". Op mijn nieuwe iPod 4 was 's-Hertogenbosch niet meer in te stellen en komt daardoor ook niet terug. Op mijn iPhone was 's-Hertogenbosch veranderd in Tilburg. Deze plaats heb ik toen naar de dichtstbijzijnde plaats kunnen aanpassen, te weten Tilburg. Door deze wijziging komt denk ik 's-Hertogenbosch dus ook niet meer terug. Ik vind het wel lang duren voordat deze idiote fout wordt opgelost.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is het bij mij opgelost. Al enige tijd vermoed ik, maar ik heb het net pas gemerkt omdat ik was overgeschakeld op WeatherPro en ik de standaardapplicatie niet meer gebruikte.
|
|
|||
|
|||
het is den bosch geworden ipv 's-hertogenbosch
|
|
||||
|
||||
Voor België worden in elk geval meerdere plaatsen (bv Hasselt) correct weergegeven. Tijdens de problemen waren enkel grotere steden zoals Antwerpen en Brussel beschikbaar.
|
Labels |
weer standaard app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone weer applicatie (standaard app) | Marritje | iPhone Apps | 7 | 17-05-10 13:17 |
update/synchro van de standaard weer applicatie | brooks.nl | iTunes | 0 | 29-07-09 08:20 |
iPhone: Serieus probleem met de standaard sms applicatie | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 27-12-08 07:28 |
Ringtones weer naar standaard | vmaxbeast | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-08 16:38 |
|
|