Problemen standaard weer applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het even opgezocht en het lijkt inderdaad zo te zijn. In de US nemen ze de precizie voor NL ietsje minder ernstig misschien...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb het even opgezocht en het lijkt inderdaad zo te zijn. In de US nemen ze de precizie voor NL ietsje minder ernstig misschien
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat het probleem niet aan je iphone ligt maar aan Yahoo, mijn weer widget doet ook raar (in mijn dashboard).
Waarom niet de overstap op weather pro veel mooier, duidelijker en je kan je buienradar wegdoen.. |
|
|||
|
|||
De applicatie word standaard meegeleverd hè, dus makkelijk om die te gebruiken.
Weather pro is trouwens niet gratis... |
|
|||
|
|||
mariaparochie vindt ie wel dus kleine plaatsen is geen probleem. Wel heel vervelend, is er geen reactie van apple op hun eigen forum?
|
|
|||
|
|||
Bij mij vindt ie nu ook weer alle plaatsen die ik zoek. Klein en groot. Probleem lijkt opgelost. Heb wel het idee dat dit vaker voorkomt. Iemand al iets op het Apple forum gevonden?
|
|
|||
|
|||
Probleem is hier (België) alleszins nog niet opgelost; hij blijft at random plaatsnamen wijzigen in andere, en soms toont hij gewoon weer deze die ik instelde. Het probleem ligt bij Yahoo, denk ik, want het gebeurt enkel bij een bijwerking. Op het Apple-forum wordt ook melding gemaakt van het probleem, maar vooralsnog geen oplossing ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb te vroeg gesproken inderdaad. Bij mij wordt ook alles gewijzigd naar Eindhoven
|
|
|||
|
|||
ik heb er geen last van
|
|
||||
|
||||
//Diverse discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Dit blijkt dus een 'echt' probleem te zijn.
Hoe krijgen we het probleem nu van dit forum naar Apple? Kunnen we er vanuit gaan dat Apple deze info krijgt, of moeten we het via de 'officiële' kanalen melden? En wat zijn die officiële kanalen? |
|
||||
|
||||
Een nieuwsbericht op iphoneclub.nl over dit probleem zou al schelen.
|
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem woon in de buurt van venlo krijg het weer van duitsland nettetal is 20 km hier vandaan, zandvoort is alkmaar, zolder in belgie is kleine brogel. wie heeft de oplossing???? ps ook zeeeeer slechte ontvangst had eerst een 3gs met prima ontvangst ( kpn abb) en nu een 4 met kpn abb. zwaaar klooote
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben blij dat ik niet de enige ben. Had dit voorheen wel eens een enkele keer met de iPod Touch, maar dan hielp verwijderen en plaats opnieuw toevoegen altijd.
Nu (iphone 4 inmiddels) wordt alles hier in de omgeving veranderd in 1 plaats. Dit weekeinde kon ik ineens weer de boel goed zetten, maar nu staat die andere plaats er weer (2x) in. Heel irritant. |
|
|||
|
|||
Ik bekijk het weer nu maar op Weather HD op mijn ipad, word echt simpel van die app op de iPhone...
Ook ik weer alles veranderd, gaat een dag goed en dan ligt weer alles door elkaar... |
|
|||
|
|||
Ik heb er last van als ik Nijmegen kies. Dan veranderd de iPhone het naar Kranenburg (Duitsland).
Mijn iPhone van mijn vriendin heeft er ook last van. Weet iemand of er ook een oplossing voor is? |
|
|||
|
|||
Weather pro is voorlopig de beste oplossing
|
|
|||
|
|||
Het heeft te maken met weerstations (en vliegvelden hebben ook weerstations (zodoende ook Twenthe bijv)). Daar haalt Yahoo van origine de informatie iig vandaan. Ik denk dat het altijd al zo was dat je gewoon de informatie van het dichtstbijzijnde weerstation kreeg, maar dat nu de benaming ook verspringt.
Misschien heeft Yahoo onlangs wat veranderingen doorgevoerd die (nog) niet (goed) in de app afgehandeld worden. |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde. niet fijn ook de plaats waar ik woon kan de app in een keer niet meer vinden..
|
Labels |
weer standaard app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone weer applicatie (standaard app) | Marritje | iPhone Apps | 7 | 17-05-10 13:17 |
update/synchro van de standaard weer applicatie | brooks.nl | iTunes | 0 | 29-07-09 08:20 |
iPhone: Serieus probleem met de standaard sms applicatie | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 27-12-08 07:28 |
Ringtones weer naar standaard | vmaxbeast | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-08 16:38 |
|
|