//

in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic)

in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS5 lukt het me niet meer om de in-app aankoop Live Traffic te installeren. Als ik op 'koop' tik, krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 16:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic)

Sinds de update naar iOS5 lukt het me niet meer om de in-app aankoop Live Traffic te installeren. Als ik op 'koop' tik, krijg ik netjes een melding dat ik deze al eerder had gekocht en op 'OK' kan tikken om opnieuw te downloaden.

Ik krijg steeds de melding dat Navigon geen verbinding kan maken met de server, en dat de eerstvolgende keer dat de app opnieuw gestart wordt, Live Traffic geactiveerd zal worden.

Deze melding blijft zich maar herhalen, ook na herstarten van het toestel. Als ik bij 'Extra' kijk, zie ik achter Live Traffic een soort zandlopertje.

Hebben meer Navigon gebruikers dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 16:55
Anchye Anchye is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ja ik heb gisteren de IOS5 update gedaan en heb precies hetzelfde met Navigon. Ik kan Navigon dus al helemaal niet opstarten, dus sowieso Live Traffic ook niet. Is er misschien inmiddels al meer duidelijkeheid over dit probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk Daantromp Wi-Fi 3 18-06-11 16:05
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken nickholtus Jailbreak 1 18-02-11 23:31
Windows: Kan geen verbinding maken met de update server The Raptor iTunes 2 16-10-10 13:59
Kan geen verbinding maken met Guest-1102131139 Wi-Fi 0 19-02-10 15:45
app store kan geen verbinding maken met i-tunes sjaak75 iPhone Apps 2 15-10-09 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.