//

Tolwegen vermijden.

Tolwegen vermijden. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil volgende maand met mijn auto op vakantie gaan door europa heen. Nu wil ik eerst naar barcelona toe en heb dus navigatie op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-09, 13:36
Guest-201402191212
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Tolwegen vermijden.

Ik wil volgende maand met mijn auto op vakantie gaan door europa heen.
Nu wil ik eerst naar barcelona toe en heb dus navigatie op mijn iPhone gezet zodat ik niet hopeloos verdwaal.
Nu zit er een handige functie op waarbij je kunt kiezen voor het vermijden van tolwegen.
Ik ben er via een internet routeplanner achter gekomen dat het vermijden van tolwegen mij maar een klein beetje extra tijd kost maar een heleboel geld scheelt.

Ik wil dus nu in sygic instellen dat ik naar barcelona wil rijden zonder gebruik te maken van tolwegen en dan geeft hij aan dat er geen route berekend kan worden. Zodra ik het vinkje weer uit zet en dus tolwegen toe laat dan berekend hij wel gewoon een route.

Is er iemand die dit eerder heeft gehad en daarvoor een oplossing heeft gevonden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-09, 14:34
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonne1983 Bekijk bericht
Ik wil volgende maand met mijn auto op vakantie gaan door europa heen.
Ik wil dus nu in sygic instellen dat ik naar barcelona wil rijden zonder gebruik te maken van tolwegen en dan geeft hij aan dat er geen route berekend kan worden. Zodra ik het vinkje weer uit zet en dus tolwegen toe laat dan berekend hij wel gewoon een route.
Da's duidelijk een bug, dus dat kun je het best even opnemen met de Sygic klantenservice.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon en bepaalde wegen vermijden. Macbookto iPhone Navigatie 10 06-12-10 18:24
Stadcentrum vermijden tomtom roden737 iPhone Navigatie 0 01-12-10 17:15
Video: Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT) Hionimi Muziek, foto & video 0 21-11-10 18:41
iPhone Update Vermijden Tijdens Herstel buildingfutures iPhone algemeen 23 13-09-10 15:05
E-mail met foto vermijden (alleen de tekst) etienne Muziek, foto & video 4 30-07-08 22:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.