//

Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT)

Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik loop al een tijdje iets te proberen, en ben langs allerlei programma's en tutorials geweest die lieten zien dat het kon, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-10, 19:41
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Question Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT)

Hoi allemaal, ik loop al een tijdje iets te proberen, en ben langs allerlei programma's en tutorials geweest die lieten zien dat het kon, maar mij lukt het niet.

Het gaat hierom: Ik kijk altijd een aantal series die vrijwel altijd in AVI formaat komen, en gebruik hier dus SRT bestanden bij. Nou wil ik die op mijn iPad hebben, inclusief ondertitels, maar ik wil ze liever niet hardcoden. (Hardcoden met SRT-bestanden lijkt nu ook zelfs niet meer te lukken in Handbrake 0.9.4.) Ik wil ze niet hardcoden omdat als ze dat zijn, dan komen ze in het beeld te staan inplaats van netjes eronder in het zwarte gebied (Als de video breedbeeld is.) wat ik dus storend vind.

Nou het lastige is is dat SRT puur text is, terwijl subs van DVDtjes text plus afbeelding info is. Ik hoop dus iets van een programma te vinden waarmee ik SRT in volledige DVD subs of een ander goed werkend bestand te kunnen omzetten, zodat ik ze bij de video in kan voegen.

Mijn vraag in het kort, weet iemand hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen?

(Oh en, ik gebruik helaas Windows, dus kan geen Mac programma's gebruiken.)
__________________
Tevens ook bezitter van een iPad 16GB met 4.2.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon en bepaalde wegen vermijden. Macbookto iPhone Navigatie 10 06-12-10 19:24
Stadcentrum vermijden tomtom roden737 iPhone Navigatie 0 01-12-10 18:15
Video: Ondertitels bij films op iPhone (srt) Peter Muziek, foto & video 62 20-10-10 12:03
Video converter voor hardcoden subs +converteren icam0 Desktop-applicaties 2 14-08-10 19:40
Tolwegen vermijden. Guest-201402191212 iPhone Navigatie 1 18-07-09 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.