Stadcentrum vermijden tomtom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de TomTom App op mijn Iphone 4 in Turkije, er zijn nog een heleboel problemen met de kaarten omdat ze hier geen behoorlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stadcentrum vermijden tomtom
Ik gebruik de TomTom App op mijn Iphone 4 in Turkije,
er zijn nog een heleboel problemen met de kaarten omdat ze hier geen behoorlijk systeem gebruiken zodat je bijna nooit het juiste adres kunt invoeren. Vaak leid TomTom mij onnodig door het centrum van de stad, kan in de opties wel vermijd snelwegen vinden maar dus geen optie om de drukte en complete chaos van de stad te ontlopen... Iemand die een goede tip voor me heeft?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon en bepaalde wegen vermijden. | Macbookto | iPhone Navigatie | 10 | 06-12-10 19:24 |
Video: Ondertitels omzetten en hardcoden vermijden? (SRT) | Hionimi | Muziek, foto & video | 0 | 21-11-10 19:41 |
iPhone Update Vermijden Tijdens Herstel | buildingfutures | iPhone algemeen | 23 | 13-09-10 16:05 |
Tolwegen vermijden. | Guest-201402191212 | iPhone Navigatie | 1 | 18-07-09 15:34 |
E-mail met foto vermijden (alleen de tekst) | etienne | Muziek, foto & video | 4 | 30-07-08 23:38 |
|
|