TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Aha, dan begin ik het nu te begrijpen. Vind het wel jammer dat het telefoongesprek geluid niet over de autospeakers gaat. Rest mij de vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aha, dan begin ik het nu te begrijpen.
Vind het wel jammer dat het telefoongesprek geluid niet over de autospeakers gaat. Rest mij de vraag of het geluid door de carkit speaker afdoende is als je met 140km/uur door een tunnel suist, op een Belgisch wegdek . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zit er een USB in/uitgang op dat ding? Mijn auto werkt namelijk via een usb verbinding om de muziek van de ipod af te spelen.
|
|
|||
|
|||
Enkel mini-USB als lader, de enige uitgang is de AUX ;-)
|
|
|||
|
|||
carkit net binnen
even snel aangesloten en geluid is prima gps fix snel bt werkt naar behoren morgen even nog wat kabeltjes kopen en dan zeer binnekort meer over mijn carkit ervaringen gr mrfred Laatst gewijzigd door mrfred; 14-11-09 om 18:05. Reden: enkele vraagjes |
|
|||
|
|||
vandaag zaterdag de 14 de
alles werkt naar behoren, behalve 1 dingetje snap ik ff niet. iphone in houder gedaan, via m,n radio naar m,n iphone aangesloten voor geluid met zo,n jack naar jack oftewel een audio kabel. nu stop ik dus die kabel erin met die aansteker plug, en gaat plots m,n geluid weer via de speaker van die houder???????????????help en hoe laat ik dat ding op?????? gr mrfred |
|
|||
|
|||
dat geluid snap ik ook niet, maar opladen gaat natuurlijk gewoon via die kabel met de aanstekerplug.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb dus een aux ingang op m,n radio deze zit aan de achterkant bij de kenwood die ik heb plug dat stekkertje dus in m,n iphone waar je normaal je oordopjes in doet prima geluid hoor doe ik dus die stekker met die aanstekker plug erin dan sluit hij af en kan ik m,n geluid via het speakertje van m,n iphone beluisteren terwijl er toch gezegt is dat je audio kan afluisteren en kan opladen die 2 samen doet hij bij mij dus niet dat is dus het gekke mss doe ik nog iets verkeerd hoor ben geen jonkie meer gr mrfred |
|
|||
|
|||
Kan er mij iemand vertellen of de lader geschikt is voor 24 volt?
Alvast bedankt. gr |
|
|||
|
|||
Ik heb het topic doorgenomen en heb min of meer al een antwoord op mijn vraag. Hier toch nog keer de vraag duidelijk.
Wat ik begrepen heb: de mini-usb is ALLEEN voor de stroom. Ik kan dus niet een kabel aansluiten van mini-usb------->USB, en die gebruiken voor bediening Ipod op mijn radio?? . Dan is dit een gemiste kans van TOMTOM, veel gebruikers hebben een USB aansluiting op de autoradio. Citaat:
Wat gebeurt er dan??? Laatst gewijzigd door King1987; 15-11-09 om 19:14. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
even ter verduidelijking tomtom iphone houder iphone erin bt aan jack van auxin radio naar auxout van iphone(waar je je oordopjes indoet) rechts van je houder zit dus die mini usb nu heb ik dus die mini usb aangesloten op m,n ubs uitgang van radio dan valt alles weg dan hoor je dus alles via je houder laad ook niet echt op of is dat ronde gaatje boven die mini usb de oplaad dinges?? gr mrfred Laatst gewijzigd door mrfred; 15-11-09 om 18:53. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
USB is alleen voor opladen en voor niets anders. Via USB iPod besturen via radio kan niet. "ronde dingetje" is de AUX uitgang -> voor audio out naar bijvoorbeeld radio. Als je de audio uit gebruikt van de iPhone zelf dan, dus BOVEN OP DE IPHONE zelf, dan zal het een en ander niet lekker meer werken.
|
|
|||
|
|||
Dat is jammer...............
Er zijn tegenwoordig veel radio's en auto's die standaard een USB aansluiting hebben voor een Ipod. Hopelijk brengen ze nog een versie met alleen USB uit. Zal wel niet, deze was al een hele bevalling. Misschien is er op den duur eentje te slopen en zelf aansluiting/stekker te maken. Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-11-09 om 22:27. |
|
|||
|
|||
Bij ons werkt het helemaal goed. Ook bij hoge sbelheid verstaanbaar.
Als ik een minount zou moeten vinden is het dat de TomTom app af en toe naast de weg rijdt. |
|
|||
|
|||
Tot gisteren had ik geen problemen met de TT Carkit, niets anders dan lof.
Echter, sinds gisteren heb ik geen GPS fix meer zodra de telefoon de carkit in gaat. Kent iemand dit probleem? Kan ik iets resetten op de iPhone om het weer te fixen? Ben bang dat ie kaput is, maar hoop echt van niet! |
|
|||
|
|||
Ik het volgende probleem:
Ik heb een IPHONE 3Gs 32 GB. Vandaag heb ik de carkit houder van TomTom binnen gekregen. Echter als ik met bluetooth verbinding wil maken met de houder vind de iphone hem niet. Hij blijft al een kwartier zeggen dat hij aan het zoeken is naar aparaten. Dit kan niet goed zijn. Heeft iemand een oplossing voor mij? |
|
|||
|
|||
The Raptor: misschien een hele domme vraag: hangt de TT carkit aan de oplader? Heeft namelijk stroom nodig om het te doen. Simpel iPhone er in is niet voldoende...
|
|
|||
|
|||
Hee Sheppy,
Ja de IPHONE hangt aan de oplader. Heeft het niet te maken met de jailbreak van Blackra1n dat hij de carkit niet vind? gr The Raptor |
|
|||
|
|||
Raptor, ik kan me niet voorstellen dat dat aan de JB ligt maar helaas kan je ook niet vertellen waar het dan wel aan ligt . Ik heb iig hetzelfde probleem -dan wel niet met de tomtom carkit maar zowieso dat de iphone geen enkel apparaat detecteert. Cirkeltje blijft maar draaien. Hopelijk heeft iemand de oplossing
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ditzelfde gehad. Maar na herhaalde pogingen functioneerde hij in 1 keer wel. Wat me opviel was dat het pincodescherm van de tomtom carkit verstopt zat achter het scherm van de bluetooth functie. Opmerking: Ik had op dat moment nog geen jailbreak. Nu inmiddels wel maar nog steeds functioneert hij goed. |
|
|||
|
|||
Weet iemand wat tegenwoordig de levertijd is van de carkit?
Heb hem anderhalve week geleden besteld op de site van tomtom maar nog niets ontvangen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|