TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook de pdashop heeft hem. En je betaald geen verzendkosten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook de pdashop heeft hem. En je betaald geen verzendkosten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@ck3 als je aux-kabel inplugged, dan moet je ook je radio op aux-functie zetten. Anders wordt het geluid niet naar jouw boxen gestuurd. Je kan perfect jouw iPod laten afspelen tijdens het navigeren om toch muziek te horen. Nu de TomTom carkit heeft ook een luidspreken, dus je kan de stem ook horen zonder hem aan te sluiten op je autoradio...
@rien67, ja maar bij pdashop betaal je wel 101€ terwijl dat toch wel zo'n goed 2€ duurder is dan ergens anders Ik heb mijne via iphoneclub shop gekocht en dat kwam op 99,90€ voor ofzo. das dus 1€ duurder. Die euro gaat het natuurlijk niet maken, maar er zijn er altijd die de goedkoopste prijs willen natuurlijk Laatst gewijzigd door Colpaert; 31-12-09 om 14:30. |
|
|||
|
|||
vraagje,
als je da carkit van tomtom gebruikt met de aux-draad naar je radio, dan heb ik begrepen dat je de muziek via de boxe van je wagen kunt afspelen, maar kan je dan ook bellen en de andere persoon via de boxen horen ? of komt dit geluid dan door het kleine luidsprekertje ? en.. als je gewoon radio aant luisteren bent, en je wordt gebeld, valt dan de radiogeluid uit en hoor je de persoon via de boxen (als je aux- draad gebruikt) ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nog steeds in conclaaf met TomTom om het opgelost te krijgen. De GPS ontvangst van mijn iPhone is op kniehoogte nog beter dan die via de GPS module van de carkit. Het aan/uit schakelen van bluetooth heeft geen zin, wat ik wel gemerkt heb ik als ik eerst de iphone in de carkit doe en daarna het contact aanzet er een hogere kans op een fix is. Als ik daarna de auto start is het gedaan met de pret. Ra ra hoe kan dat... Al met al in tweederde van alle pogingen geen fix! Groet, Krabco |
|
|||
|
|||
TomTom carkit
Na het voor de eerste keer plaatsen van mijn spiksplinternieuwe iPhone 3 gs 16 GB in mijn spiksplinternieuwe TomTom carkit houder leek mijn iPhone direct overleden te zijn...na enkele discussies op het forum gelezen te hebben kreeg ik 'm weer aan de praat door de home en aan/uit knop tegelijk 10 seconden vast te houden. Ik heb geen zin in een herhaling van deze actie....heeft iemand een dergelijk probleem gehad met de TT-carkit of een ander (laad)apparaat?? 't Probleem lijkt te zitten bij de carkit: teruggaan naar iCentre, laten testen cq. vervangen en god zegen de greep weer aansluiten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn TomTom carkit ook ter hoogte van m'n ventilatie roosters en heb altijd goed bereik. Behalve toen er een laag sneeuw op m'n dak lag....
|
|
|||
|
|||
tomtom carkit teleurstelling
Hi,
Bij deze mijn ervaringen met de TomTom Carkit voor iPhone:
Iemand dezelfde ervaringen? Is het hardware of software probleem? Tips of oplossingen? Rgds, dr_dree |
|
|||
|
|||
Ik vind het idd ook jammer dat het geluid van een telefoon gesprek niet naar de radio wordt gestuurd. Maar voor de rest heb ik er eigenlijk geen klachten over hoor. Opladen gaat altijd bij mij, Bluetooth verbinding lukt ook altijd.
|
|
|||
|
|||
heb dit ook ondervonden met de TT carkit.
nog geen lange rit gemaakt. Bij ongeveer half uur rijden met ipod en TT aan het werk, bleef de batterij constant op 81%. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik gebeld word dan hoort de andere kant een hindelijke echo. Verder met geluid ben ik ook niet echt tevreden. Zelfde problemen als hierboven beschreven.
|
|
||||
|
||||
kheb net een nieuwe carkit gekocht. ben daar mega tevreden over. echt een super goeie. gewoon bij de appel stoor een Xtand Go gehaalt. echt vet. en er zijn diverse mogelijkheden om um te gebruiken. vind ik een aanrader.
|
|||
|
|||
@tracker.
Hee, interesant! Bezit die Xtand ook een GPS versterkert? Of had je zowiezo geen issue met navigatie op je iPhone? Welk Nav. systeem heb je? Thanks, |
|
|||
|
|||
Even zelf zoeken en je kan vinden dat dit alleen een houder is.
Dan nog even verder kijken wat je nog meer mist en aan moet schaffen en je komt qua prijs dicht bij een TomTom houder. Ik zou gaan voor een TomTom houder werkt prima |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn tomtom carkit binnen gekregen en onmiddellijk getest en moet zeggen dik in orde hier. Directe gps fix ook in applicatie navigon, speaker aanwijzing zijn luid en duidelijk geen lag of hangende momenten tijdens het rijden. Nu nog even testen via aux ingang van autoradio maar zal morgen kijken voor kabeltje. Dus tot nu toe tevreden klant hier.
|
|
|||
|
|||
inderdaad, is alleen een houder....de tomtom carkit werkt als houder prima. maar....als je even verder leest.....ik heb problemen met die tomtom carkit, en lees me hier suf voor tips, iedeeen en oplossingen
|
|
|||
|
|||
Hi, heb mijn TT carkit ook bij mijn ventilatieroosters (op het vlakke, grote LCD scherm van mn autoroadio vastgezogen
Ik krijg gemiddeld pas na 15-20min. een fix (TomTom app.) Ook niet geweldig dus... Via de ruit gaat het veel beter. Ik heb als tussenvorm de TT carkit nu licht naar binnengekanteld (richting achterruit, van dashboard af). Resultaat; binnen 1 minuut GPS fix, en beter speakergeluid uit TT carkit. Citaat:
Laatst gewijzigd door dr_dree; 25-01-10 om 15:59. |
|
|||
|
|||
- ja, geluid van iPod gaat via TTcarkit naar de boxe van je wage
- nee, bellen gaat via de TT luidspreker of je iPhone luidspreker - je ringtone van binnenkomend gesprek gaat wel via de autoboxen - als je je aux-kabel in je koptelefoon uitgang van je iPhone plugt hoor je de beller wel over je boxen, alleen hoort hij jou niet (geen mic. actief) Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Dr Dree... er zit geen versterker op. het is een mega flexibele houder. je kan een zuignap gebruiken of gewoon een klever ergens op plakken. de navigatie die ik gebruik is NAVIGON. ik heb ervaringen met DOMDOM, JVC en Audi navi, maar Navigon is veruit de beste. ik heb geen enkel probleem met de ontvangst. hij zit op t dashboard van mijn super Smart en dat gaat helemaal prima. top gewoon.
|
|
||||
|
||||
oh en ik gebruik de ingang op m'n autoradio. daardoor heb ik direct handsfree bellen en alle andere geluiden ook op de boxen. eenvoudiger kan het bijna niet.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|