TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvs Ik heb mijn TT carkit uit elkaar gehaald en alleen de houder op een brodit swivel gezet. De draad van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De TTspeaker gebruik ik sowieso niet, ja alleen voor de tel gesprekken en die wil ik over de line-out hebben. Inmiddels heb ik de houder uit elkaar geschroefd. De twee speaker draadjes zijn makkelijk door te knippen maar zoals je zegt vast solderen op de line-out is een ander verhaal. Ben bang dat je sluiting of iets maakt, laat maar zitten dus...
Bedankt voor je antwoord in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ook al alles geprobeerd of alleen geluid via tomtom plus geluid van je ipod of alleen radio en geen geluid tomtom zou toch samen moeten kunnen?? en dan bedoel ik radio aan tomtom aan en als tomtom zegt rechtsaf dat de radio zachter gaat en daarna weer harder zonde groetjes mrfred |
|
|||
|
|||
TomTom Carkit voor de iphone
Goedemiddag,
Ik heb de tomtom carkit voor de iPhone besteld. Nu wil ik hem graag op mijn auto radio aansluiten zodat ik mijn muziek van mijn iPhone via de boxen kan beluisteren. Ik heb hier geen blue-tooth op zitten dus moet het volgens mij met een aux kabel. Maar welke kabel heb ik dan nodig? En is het dan zeker dat hij werkt? Iemand ervaring hier mee? Ik heb een radio van een seat leon. Radio Aura. Alvast bedankt voor de tips. |
|
|||
|
|||
hmmm.. Iemand???
|
|
||||
|
||||
gewoon een kabeltje met 2 'koptelefoon' stekkertjes aan weerszijden: 3,5mm jack. Plug de ene kant in je TomTom Carkit of koptelefoon aansluiting van je iPhone, andere helft in je AUX van je autoradio (Front / Aux IN)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de tomtom carkit aangesloten op de Tulp ingangen van m'n Sony Radio ,in plaats van de Wisselaar.
Helaas is de boel niet ontstoord waardoor ik nare bijgeluiden heb... Dus tja wellicht een goede reden om maar eens te kijken voor andere audio in de auto.. Vraag me af of "een af-fabriek" radio eigenlijk wel enige uitbreidings mogelijkheden kent. Bij de af-fabriek radio's de VDO leverde was dit heel beperkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ik maar even naar de Seat dealer ga kijken of ze daar meer kunnen vertellen. Lijkt me toch dat er wel iets voor te verzinnen is. Bedankt voor de reacties in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Op de TomTom carkit zit een aux uitgang, net als veel autoradio's aan de voorkant de ingang hebben. Nou wil ik graag alle kabels weggewerkt hebben en daarom de kabels aan de achterkant van de radio aangesloten hebben. Maar in de winkel liggen geen autoradio's met een Aux ingang aan de achterkant van de radio.
Kort mijn vraag? Hoe krijg ik nu mijn muziek / navigatieaanwijzingen van de TomTom carkit op de speakers van de auto zinder dat de lelijke kabels zichtbaar zijn? Mvg, Simon |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vreemd dat dezelfde constructie niet zou werken op de TomTom Carkit? Laatst gewijzigd door ballegooier; 21-03-10 om 00:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
het betreft een sony xplod 4x50 watt radio cdx-s2050 mss heb je daar wat aan? |
|
|||
|
|||
aux-ingang op autoradio
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@mr fred. Bedankt voor je aanbieding. Een leuke radio maar wil toch graag een wat nieuwere radio met bluetooth ondersteuning.
@ Acorn. Wat ik zo begrijp uit de website kan je dit kastje van Dension aansluiten op de antenne kabel van je autoradio en aan de andere kant heb je een aux ingang. Op deze manier kan ik dus elke auto radio gebruiken. Interessant. Ik zal eens kijken waar je zoiets kan halen Bedankt voor de reacties alvast |
|
|||
|
|||
Is er nog iemand die een kortingsvoucher heeft?
|
|
|||
|
|||
TomTom carkit geluid weggevallen
Ik heb mijn tomtom carkit al enkele maanden in gebruik. Gebruik de aux uitgang voor geluid in de auto. Nu is sinds enkele dagen mijn geluid links weggevallen. Dit ligt aan de aux uitgang, gecheckt met oordopjes. Wat nu? Claimen onder garantie? Iemand ervaring?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook net de tomtom carkit. Opzich werkt het en ben ik ook tevreden.
Ik wil nog wel proberen om de aux te gebruiken. Maar helaas zit die niet voorop bij mij in de autoradio. model no: 4UUB4 Firmware: 0.0.4.8 Hardware: 1.0.0 Wat ik me afvraag voor degene die firmware 0.0.4.5 hebben hoe die moeten upgraden naar 0.0.4.8. En dan is het natuurlijk ook gelijk de vraag is 0.0.48 de meest recente firmware van de tomtom carkit? Ik heb nog niets gevonden hoe je dat kunt controleren etc. |
|
|||
|
|||
niemand die bekend is met het updaten van de firmware?
|
|
|||
|
|||
mail eens met tomtom
mss helpt dat |
|
|||
|
|||
Als ik de audio out van de carkit met de autoradio verbind alleen maar links geluid. Niet stereo dus. Als ik een koptelefoon aansluit heb ik hetzelfde. Is dit normaal?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|