TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) thanks, ik heb de inkomende beller nu ook op mn boxen, door de koptelefoon uitgang van de iPhone te verbinden met de aux-in van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
thanks, ik heb de inkomende beller nu ook op mn boxen, door de koptelefoon uitgang van de iPhone te verbinden met de aux-in van de autoradio (ipv via de TT carkit als bedoeld). Wel extra pluggen nu helaas. Misschien komt er nog een SW update van TT die dit euvel verhelpt.
Zuignappen en verstellen gaat prima met de TT carkit. dr_dree |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en is het geluidsqualtiteit optimaal via de koptelefoon uitgang naar de aux? Of merk je geen verschil?
|
|
|||
|
|||
geluidskwaliteit via iPhone koptelefoonuitgang naar aux-in is in ALLE opzichten beter dan via TT carkit; dus beter qua iPod en inkomende beller.
Om jezelf verstaanbaar te maken moet je iets harder praten (afhankelijk van je het geluidsniveau in je auto. Ik heb een lekkende uitlaat ) |
|
||||
|
||||
telefoneren via de aux in mijn Smart42 gaat prima. kwaliteit gewoon goed. en die xtand steun bovenop. errug smart... mega vet...
|
|||
|
|||
Geluid van de auto op de AUX kanaal
Hallo,
Ben nu een maandje in het bezit van de TT carkit en ben super tevreden. heb zelf een 2G en het was dus even de vraag of deze zou werken, maar na 5 minuten installeren werkt deze supersnel. Na minder dan 1 min een Fix en de TT app werkt perfect. Wat ik wel vevelend vind is dat ik het geluid van de auto hoor op het AUX kanaal van de autoradio. Dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de aarding van het sigarettenaansteker aansluiting. Indien de AUX kabel in de Iphone zelf zit heb ik hier geen last van, echter moet ik dan wel ieder maal de kabel handmatig verwijderen. Dit heeft dus geen voorkeur. Heeft iemand hier een oplossing voor om het verhaal helemaal perfect te maken. |
|
|||
|
|||
Vraagje:
Na een 3tal weken de Iphone 3Gs te bezitten is het tijd voor een navigator ! Nu wil ik een beetje info over de TomTom carkit! 1) Verplicht TomTom te gebruiken? 2) Overal word verteld dat je Iphone veel batterij verbruikt tijdens het navigeren, laadt de Iphone op met de carkit of gebruikt hij energie van de auto? 3) Verplichte internet connectie om te navigeren met Tomtomt/Navigon/Sygic? Grtz |
|
|||
|
|||
1)nee
2)laad op met kabel via sigareten plug 3)nee |
|
|||
|
|||
TomTom carkit op motor
Beste mensen,
Ik wil mijn iPhone samen met een tomtom carkit op mijn motor bevestigen, dit ivm de betere gps-chip etc. Een 12V aansluiting is al geregeld, evenals een bluetooth headset. Wat zou de beste waterdichte oplossing zijn? De afmetingen van de iphone i.c.m. de carkit zijn 14 b/h x 6 b/h x 5 diep Laatst gewijzigd door P.I.M.B.; 12-02-10 om 00:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sanwa maakt waterdichte iPhone-case met fotofunctie - iPhone - iPhoneclub.nl Waterdichte case voor je telefoon of navigatie | Motorzine mss vind je hier de of een oplossing veel suc6 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de links, maar die hoesjes gaan allemaal niet passen, wel breedte x hoogte, maar niet qua diepte (5cm)...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De dikte van de combinatie lijkt mij inderdaad het lastigste punt.
RAM heeft stevige oplossingen RAM Aquabox 6 Medium/Wide size box Heb je trouwens de zuignap aan de achterkant van de houder verwijderd? Deze is te verwijderen, scheelt je wel een behoorlijk stuk in de dikte. kopie van een berichtje op het forum over hoe dat zou moeten: als je aan de onderkant kijkt van de houder zie je naast de kogel 2 zwarte rubber dopjes die kan je omhoog halen door er een kleine schroevendraaier of pincet te gebruiken; dan zitten onder de 2 dopjes 2 kruisschroeven deze ook verwijderen en dan voorzichtig de kogel met halve kogelhouder lostrekken . letop er zit een veertje in die zorgt voor de klik en draai verbinding van de speaker. De dikte van het totaal in de box mag max 4,5 cm zijn, denk dat je dit zonder zuignap zou kunnen halen. Deze box kun je met een RAM-mount stevig monteren op je motor. Succes en laat je even weten wat je uiteindelijke oplossing is geworden en hoe het bevalt? groeten, Rob Laatst gewijzigd door _rob_; 16-02-10 om 00:13. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand ervaring of de TT Carkit ook te gebruiken is i.c.m. een dunne case (Power Support Air Jacket) om de iPhone? Of past 'ie alleen in z'n naakte toestand?
|
|||
|
|||
Volgens mij past ie nooit met een case.
|
|
|||
|
|||
De Magelann Carkit, die voorlopig enkel in de us de verkrijgen is, kan wel een iPhone met case dragen.
|
|
|||
|
|||
Ik ben wel tevreden over de tomtom houder, maar ik gebruik de carkit functie niet omdat ik blue&me heb ingebouwd in me auto heb zitten.
Dus echt helemaal eerlijk is het misschien niet. Maar ik heb echt alles geprobeerd om mijn TT zinder de carkit aan de praat te krijgen en is helaas niet gelukt. (kreeg geen fix) Nu binnen 10 seconder een goede fix, 1 kanttekening is dat ik hem af en toe eruit moet halen en terug moet zetten om de fix te krijgen, maar dit gebeurd maar zelden. |
|
|||
|
|||
Ik heb de oude tomtom van mijn vrouw. Condoom eromheen en klaar,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben in bezit van de TT carkit en ben wat betreft het navigatiegedeelte wel tevreden.
Wat ik absoluut een misser vind is dat het geluid bij telefoongesprekken niet gewoon door de autospeakers komt maar uit de speaker van de tomtom houder. En deze is gewoon veel te zacht als je 120 rijdt. Nu is mijn vraag of je de draadjes die aan de TTspeaker zitten niet los kunt halen en vast solderen op de TT-aux uitgang. Dat zou toch mogelijk moeten zijn? Heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan iemand mij vertellen of dit wel/niet zo werkt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|