TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Brodit heeft ook de gedeelte met de kogel, vervalt de zuignap....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Brodit heeft ook de gedeelte met de kogel, vervalt de zuignap.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is een veiligheid omwille van de privacy (lees: verplicht door de wetgever)
|
|||
|
|||
TomTom Carkit e.a. - enkele specifieke vraagjes!
Hallo,
Ik heb een USB-poort in mijn auto waarmee ik mijn iPhone kan opladen & muziek kan beluisteren via het ingebouwde geluidssysteem. Nu zou ik graag een autohouder hebben voor mijn iPhone, die voldoet aan mijn eisen eisen. Ik vind de TomTom carkit voor iPhone wel aantrekkelijk uitzien, maar had enkele vragen hieromtrent: - Is de USB data pass-through? (of enkel voeding?) Zou iemand dit even kunnen testen door bijvoorbeeld zijn iPhone proberen te syncen met iTunes in de houder? (dan weet ik het zeker) - Misschien nog andere suggesties die volgens jullie wel kunnen helpen in mijn situatie? (Heb momenteel een iPhone 3GS, maar heb al een iPhone 4 gepre-ordered, dus tenzij ik een universele dock vind voor beide, ga ik wachten tot ik de 4 heb.) Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
De iPhone verschijnt (bij mij) op deze manier niet in iTunes helaas. Zal dus enkel voeding zijn.
|
|||
|
|||
OK, spijtig! Bedankt om te testen
|
|
|||
|
|||
net een ritje naar utrecht gedaan
na 2km viel ineens m,n carkit van m,n ronde schijf(mss door de warmte) weer erop geplakt na ruim 100 meter vloog dat ding er weer af baalen zeg(je schrik je de ............) daarna maar eens aan m,n raam bevestigd ook na 200 meter vloog ie er af(nogmaals mss door de warmte) toen kwam ik op het idee om eens die nappie nat te maken en waarempel hij bleef zitten wie heeft hier ook last mee gehad dat ie van je schijf en of raam viel verder een goed werkend kitje hoor met de radio op de achtergrond door dat multitasking maar je schrikt je een hoedje voor hetzelfde geld ram je een ander daar door gr mrfred |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms is hij eigenlijk al "vast" gedraaid als ik het tegen de ruit plak en dan lijkt het alleen alsof verder aandraaien helpt. |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag......na mijn laatste update van TT Europe, krijg ik TT niet meer uit, andres dan mijn Iphone uit te zetten en weer op te starten. Als ik het programma "dichtklik" blijft die stem gewoon doorkakelen. Vervelend dus.
Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Geronika Elektro - Expert Malle en Turnhout kan alle houders bestellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ik werk daar als jobstudent en wij kunnen daar alles van brodit krijgen.. Ik wil alleen maar helpen, welk type heb je exact nodig?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm gewoon via Tom Tom besteld. Uitstekende service en snel geleverd, via UPS tracking van het pakketje.
Die van mij ging na 2 maanden stuk, kan gebeuren. Heb 'm vervolgens opgestuurd en had binnen een week een vervanging in huis. Prima service dus. Wat mij betreft geen probleem om via de TT website zelf te bestellen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Had ik ook.
Oplossing is simpel maar heb ik tot noe toe niet beschreven gezien. (of niet goed gekeken. Dubbelclick op home button. Click en hold de tomtom app tot ze gaan wiebelen. Nu zie je een "-" teken in de linker bovenhoek van de draaiende apps. Click darop en app is weg. Das het nadeel van multitasking. Ineens moet je je druk maken over het sluiten van draaiende apps. Doet me weer denken aan de windows mobile horror tijd. Maar goed elk voordeel hep zn nadeel........ |
|
|||
|
|||
Ttcarkit van iphone 3gs kunt ge die ook gebruiken met de iphone4. Wie kan mij dat vertellen.alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zijt ge zeker.Ik wil mij een iphone4 AANSCHAFFEN MAAR ZOU MIJN TTCARKIT WILLEN BEHOUDEN.ALVAST BEDANKT.
|
|
|||
|
|||
de iphone4 WERKT DIE IN DE IPHONE TOMTOM CARKIT. KAN IEMAND DAT TESTEN. ALVAST BEDANKT.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|