TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 "Volgens jou" ... ja daar heeft hij veel aan.... " Volgens " de kerel die mij de TT verkocht heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snap jouw manier van reageren in zijn geheel niet..... Maar goed, laat ik het dan zo zeggen, die kerel die jou de TT carkit verkocht heeft het dus mis. De iPhone 4 past er niet in zonder een aanpassing te doen. Zoals gezegd, kijk maar eens op youtube, diverse filmpjes van mensen die laten zien wat je moet veranderen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb intussen zelf zo een tomtom carkit gekocht voor de iphone en ik moet zeggen dat het zijn geld wel waard is. Het vindt razendsnel satellieten en geeft een goeie wegbeschrijving.
Top! |
|
|||
|
|||
Ik heb de houder met een zuignap aan het raam. Ik ben zeer tevreden over de manier zo als ik het gebruik. Ik draai hem niet en maak ook geen gebruik van de carkitfunctie.
De carkitfunctie vindt ik niet in orde. kwaliteit is niet goed. Hoort de andere slecht. de draaifunctie is redelijk al kan deze wel wat stroever wat mij betreft. De speaker is erg goed. Ook de GPS ontvangst is optimaal. Heb ook altijd binnen een zeer korte tijd een gps signaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Iphone Case
Ik heb er een gevonden, met extra gps en batterij.
[URL="http://www.magellangps.com/toughcase/"] TJ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik al enige tijd de Otterbox (ff Googelen) in combinatie met Ram-Mount bevestiging. Op z'n Hollands : WERELD-spul. Is waterdicht, heeft een waterdichte kabeldoorvoer, en je kan 'm ook nog gewoon bedienen. Het ziet er misschien wat minder gelikt uit dan de foon zelf, maar werkt wel perfekt! Succes d'r mee, Gé |
|
|||
|
|||
Mensen ik heb een vreemd probleem. Heb tomtom carkit en heeft altijd goed gewerkt totdat ik onder bluetooth instellingen een keer op 'vergeet dit apparaat' heb gedrukt (Ik wou de 3gs eens koppelen aan een andere carkit namelijk). Nu wil ik de iphone weer terugkoppelen met bluetooth aan de tomtom carkit. Bij het zoeken van de bluetooth apparaten komt dan 'tomtom carkit niet verbonden' tevoorschijn maar als ik hier vervolgens op druk om pincode 5555 in te voeren dat schiet de iphone terug naar het springboard.
Ik heb de iphone al opnieuw gesynchroniseerd in itunes, harde gereset, zo ook de carkit maar het probleem blijft. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? ------------- En zelf het antwoord al gevonden: SB rotator in cydia verwijderd en de pincode is weer in te voeren omdat het scherm niet terug gaat naar springboard. Bizar maar waar, veroorzaakt cydia/sbrotator hier toch onstabiel gedrag. Laatst gewijzigd door omehar; 28-07-10 om 22:25. Reden: zelf het antwoord al gevonden |
|
|||
|
|||
Je bent je er toch bewust van dat je het geluid van de carkit manueel kunt verhogen met dat schakelaartje he?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey gaaf! bedankt voor je reactie nog ff en ik kan m testen richting Polen
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties, vroeg me dit namelijk ook af.
Met een gerust hart richting Frankrijk! |
|
|||
|
|||
Beste mede iPhone bezitters,
Ik wil graag zeker weten dat ik geen extra kosten voor dataverkeer op mijn dak krijg als ik TomTom Europa gebruik in Frankrijk op mijn iPhone 4 (zonder TT carkit): als ik het goed begrijp kost het niks als ik de functie locatievoorziening aan heb staan en 3g / mobiele data en dataroaming uit? |
|
|||
|
|||
Volgens mij kunnen ze je zo niets aanrekenen nee.
Extra vraagje hierbij: Kunnen ze het wel aanrekenen als je 3G en mobiele data hebt aanstaan? |
|
|||
|
|||
Die zou ik zowieso in het buitenland uitzetten, dat kan aardig uit de klauwen lopen als je niet in de gaten hebt.
|
|
|||
|
|||
Standaard staat dataroaming in het buitenland uitgeschakeld.
Je hoeft dus niets te doen. Had het afgelopen vakantie ook, zolang er verbinding was met T-Mobile NL gewoon het rondje of 3G melding op m'n display en dus data verkeer mogelijk. Op het moment dat T-Mobile Duitsland het vernam geen dataroaming meer. Verder probleemlos genavigeerd naar Italië zonder de TT houder. Was bij mij (met Navigon) niet nodig. Dus nogmaals, standaard fabrieksinstelling is geen dataverkeer in het buitenland. |
|
|||
|
|||
Inderdaad, alleen dataroaming moet uit staan om in het buitenland geen dataverkeer te kunnen hebben. Alle extra dingen als 3G, etc. uitzetten is totaal overbodig.
Ik zou nog wel even controleren of dataroaming echt wel uitstaat (instellingen >algemeen >netwerk en daar schuifje Dataroaming naar links op 0), want een heleboel mensen zitten van alles in de instellingen te wijzigen om e.e.a. uit te proberen. Misschien is dan zonder dat je het beseft hebt dataroaming een keer aangezet. |
|
|||
|
|||
Na één week vele km's op de Belgische wegen, hier mijn ervaring van de TT-carkit in kombinatie met een iphone 4:
- Snelle gps-fix, in beide gevallen, dus zowel ip4-chip als TTCK-chip. - Geluid van speakertje op de TTCK, niet teveel van verlangen... - Audio-OUT 3,5 stekker van TTCK naar auto-radio aux-IN, werkt als een speer. - Micro werkt volodoende, volgens gesprekpartners. - Zuignap-montage op glas werkt perfekt. Tegenvallend: - Te slappe rotatie-systeem ( kan verholpen worden, maar zou niet mogen voor die prijs ) - Dat viltje dat extra moet besteld worden ( ook al krijg je het gratis ). Moest intussen in de doos zitten! Nog even vermelden dat hij draait op Tom Tom W-Europa. I' Laatst gewijzigd door Icepod; 05-10-10 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Oeps, dubbel post!
I' |
|
|||
|
|||
Snelle vraag, ongetwijfeld dom, maar toch:
Is het zinvol om de TomTom houder te bestellen voor een iPhone 3G, waar vervolgens Navigon op draait? Ofwel: Heeft Navigon lol van de betere GPS ontvangst? |
|
|||
|
|||
Dat heeft zekerzz zin. Heb zelf tijden met Navigon op m'n TT carkit gereden en werkt perfect!!!!
Snelle fix en Navigon is zoveel mooier dan TT. Of het ook beter is wil ik niet zeggen. Heb beide geprobeerd en zit niet zoveel verschil in |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
Tomtom carkit + FM transmitter | belgiumboy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-06-10 00:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|