//

GPS in buitenland?

GPS in buitenland? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrGangstaInc kheb al slechte revieuws gelezen over die TomTom-Craddle... Ik heb een TomTom-Craddle en ik heb er eigenlijk helemaal geen klachten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-08-10, 06:44
Chickpoint's schermafbeelding
Chickpoint Chickpoint is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrGangstaInc Bekijk bericht
kheb al slechte revieuws gelezen over die TomTom-Craddle...

Ik heb een TomTom-Craddle en ik heb er eigenlijk helemaal geen klachten over. Als ik hem aansluit heb ik eigenlijk altijd fix voor ik mijn auto gestart heb, iPhone in de Craddle heb gezet en mijn bestemming ingevoerd. Maar ook in dicht bebouwde gebieden (lees veel flats of bomen) blijft hij perfect navigeren.

Over het verhaal: kosten en TomTom. Ik ben chauffeur voor beroep en gebruik eigenlijk alleen nog maar TomTom voor mijn navigatie omdat ik er dan zeker van ben dat ik de meest recente kaarten heb. Voor de rest heb ik in het buitenland nog nooit extra kosten gehad, dit waarschijnlijk ook omdat ik data-roaming standaard uit heb staan. En in combinatie met de TomTom-Craddle heb ik eigenlijk altijd direct een GPS-fix, maar dit is ook vanwege het feit dat mijn sigarettenplug niet geschakeld is en de GPS van de Craddle continu aan staat.

Laatst gewijzigd door Chickpoint; 14-08-10 om 06:46. Reden: Verkeerde zinsopbouw
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 14-08-10, 10:50
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Omdat mijn Renault een warmtewerende voorruit heeft duurde het nogal lang voordat Navigon een fix had. Bovendien hield hij die, zeker in stedelijk/bosrijk gebied, niet altijd goed vast. Ik had uit mijn "Nokia tijdperk" nog een Holix bt muis liggen. I.c.m. RoqyBT werkt dit nu perfect! Snelle fix, ook in buitenland, en vaste fix.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPS in het buitenland zonder kosten Donstil iPhone Navigatie 19 29-10-10 22:24
Hardware: in buitenland vrijwel geen GPS ontvangst nath01 iPhone Navigatie 4 21-02-10 22:09
Wandelen met de GPS in het buitenland srf0611 iPhone Apps 5 06-10-09 22:58
Buitenland: Bellen en GPS Knipoog Odido (T-Mobile) 13 17-08-09 13:49
Software: GPS in het buitenland Dutch_guy iPhone Navigatie 9 02-07-09 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.