Micro sim apparaat discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Simpel, ik zoek een apparaat waarmee je je simkaart kan omtoveren in een microsim voor de iphone 4s. ik heb gezien dat ze dit hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Micro sim apparaat
Simpel, ik zoek een apparaat waarmee je je simkaart kan omtoveren in een microsim voor de iphone 4s.
ik heb gezien dat ze dit hebben bij sommige winkels, zou hem graag ook willen. Weet iemand waar ik deze kan bestellen? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste is om je bij je provider een microsimkaart aan te vragen.
|
|||
|
|||
Ik heb liever dat ik zelf mijn oude lyca kaartje kan omtoveren in een micro sim
mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.ebay.nl/itm/SIMKAART-KNIP...item4ab4716fbb |
|
|||
|
|||
Daarom wil ik ook een apparaat daarmee lukt het wel!
|
|
|||
|
|||
Misschien eens gewoon binnenspringen in een winkel waar ze iPhone 4 verkopen. Voor een eurotje passen ze je oude sim wel aan. Nog altijd beterkoop dan zelf zo'n tangetje kopen, want dat gebruik je immers toch maar één keer.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|