Op zoek naar een bepaald hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had onlangs bij mijn nonkel gezien dat hij een mooi zwart glanzend hoesje rond zijn iphone had zitten. Dat lijkt me heel handig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op zoek naar een bepaald hoesje
Hallo,
ik had onlangs bij mijn nonkel gezien dat hij een mooi zwart glanzend hoesje rond zijn iphone had zitten. Dat lijkt me heel handig omdat het iets harder materiaal is en dus niet zo overal aan blijft kleven zoals je dat wel eens hebt bij de siliconen hoesjes. Bij ons in de winkel kost zoiets 25 euro maar ik denk dat je het veel goedkoper kan vinden op ebay. Nu weet ik niet precies hoe het heet en daarom vind ik het juiste hoedje maar niet. Ik stuit alsmaar op rubberen hoesjes. Wil er iemand zo vriendelijk zijn om mij eens een link naar zo'n hoedje door te sturen of de naam ervan te geven? Alvast bedankt, Steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat jij de hoesjes/covers van SGP bedoeld. Deze zijn er veel in immitatie te krijgen, maar als je een originele hebt, dan merk je het verschil duidelijk.
SGP iPhone 4 Case Ultra Thin Pastel Series | iOnly Biz Groetjes Rob |
|
|||
|
|||
gewoon zoeken op 'hard case'
|
|
|||
|
|||
Nee dan kom ik enkel uit op plastieken harde cases. Ik bedoel hard rubber dat nog altijd plooibaar is.
|
|
||||
|
||||
Den nonkel al gebeld?
|
|||
|
|||
Neen, maar ik heb op ebay wel een hardcase gevonden, kaalt daar wel mee doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar een bepaald hoesje voor iPhone 4S | Mycoz | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 03-12-11 12:21 |
Op zoek naar hoesje | Lauuss | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 16-09-10 20:57 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Op zoek naar bepaald UI object | Coppes | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 07-01-10 15:48 |
Ik zoek een hoesje ?? | aron | Archief | 1 | 28-12-08 15:08 |
|
|