Spiegel screenprotector, goed? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt nou, het scherm heb ik nog niet kunnen bekrassen(zelfs niet met een sleutel, leek wel gek om eroverheen te gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
check djseven zen fotoalbums
|
|
|
|||
|
|||
heb het gezien, maar van foto's weet je het nooit(heb foto's gezien waarop iphone's heel lelijk en veels te heldere displays hebben, zelfs op mijn eigen foto's is dit zo)
|
|
||||
|
||||
dan moet je er ff 1 van em kopen
als goed is heeft ie er nog 1 als je snel bent! |
|
|||
|
|||
en hoeveel mag zoiets kosten dan?
op ebay kan ik soortgelijke voor 50 cent incl. vinden |
|
||||
|
||||
kost 5 euro inc verzenden, geen geld..
|
|
||||
|
||||
ik heb er 3 van geprobeerd, die mirror screen protectors,
artwizz, bellet en proporta. proporta : is 1mm dik en je scherm als t aan is vrij donker. wel goede bescherming tegen krassen, en de afwerking was minder boven aan earphone en onder de home-button. Bellet : mooie afwerking, is niet 100% spiegel, beetje meer zilver, goede doorschijning als scherm aan is, goede bescherming tegen krassen, niet dik. Artwizz : dun, echte chrome spiegel, goede zichtbaarheid bij scherm aan, goede krasbestendigheid van de folie, goede afwerking bij home-button etc Mijn conclusie : artwizz nr1 Bellet nr2 Proporta nr3 pokkeslecht nu zou ik nog wel een willen uittesten, die hier gepost is, kun je mij ene bezorgen? Dan heb k er 4 kunnen testen en gebruiken, dan weet k je gelijk te zeggen welke t beste is van de vier.
|
||||
|
||||
alst goed is heeft ie nog 1.
snel erbij wezen dus, croiman. |
|
||||
|
||||
ik wil em dan, me me me me me me !!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
moet je djseven, ff pm'en..!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet je mischien ook welke deze is?
Screen Protector Film iPhone MirrorFlim Mirror SHIELD - eBay (item 120267823227 end time May-31-08 19:00:50 PDT) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
idd, als die van djseven, dat is er nog gene die k heb geprobeerd, je weet t meestal pas als je de verpakking toekrijgt , en op de verpakking t kunt lezen, maar deze ziet er ook nie slecht uit.
|
|
||||
|
||||
k krijg hem donderdag of vrijdag binnen.
|
|
|||
|
|||
zie dit filmpje
YouTube - new iphone and ipod touch mirror screen protector reflectie is minder dan die andere ebay zooi, maar ik zou het niet kopen(aangezien het met normaal scherm al moeilijk kijken is in de zon) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zo 1 wil ik ook wel zeg
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb je hem al binnen mario?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector zit niet goed | DJxReventon | iPhone algemeen | 2 | 03-04-11 14:43 |
spiegel app? | Elfje76 | iPhone Apps | 6 | 07-06-10 18:22 |
Mlle maakt iPhone-hoesjes met spiegel en lipglosshouder | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-04-09 13:00 |
|
|