Spiegel screenprotector, goed? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door djseven wanneer ga je het reviewen? Was het al vergeten lol. Kan alleen nog die van jouw erop zetten, en die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Was het al vergeten lol. Kan alleen nog die van jouw erop zetten, en die is van dezelfde kwaliteit als die van bellet.
Maar hier kan iedereen wel uitmaken, welke goed of slecht is na mijn mening, en uitmaken welke ze op hun iphone willen hebben.
|
|
|
|||
|
|||
Geen van alle, het scherm krijgt sowieso bijna geen krassen, had er een op gedaan binnen een dag er weer vanaf gehaald, weg geld, terug mooie iphone!!!
|
|
||||
|
||||
Dat ligt aan jezelf he als je em eraf haald. Had er al maanden ene op zitten, zonder eraf te halen , geen probleem mee.
|
|
|||
|
|||
je snapt niet wat ik bedoel je iphone word er niet mooier van en krassen heb ik er sowieso niet op! Maar iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij zelf wil. Ik vond het alleen een beetje zonde van me geld!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vraagje , ik heb wel een krasje op mijn scherm , weet iemand waar en hoe ik een nieuw scherm kan plaatsen en of dit een kostbare bedoeling is????????
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
200 euro??? das niet goedkoop, bedankt voor de reaktie .
|
|
||||
|
||||
Als je handig bent is dit misschien een goedkopere oplossing?
https://forum.iculture.nl/f14/i...vervangen.html |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mirror skins zijn ook te krijgen bij de mediamarkt in amsterdam bij de arena.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector zit niet goed | DJxReventon | iPhone algemeen | 2 | 03-04-11 14:43 |
spiegel app? | Elfje76 | iPhone Apps | 6 | 07-06-10 18:22 |
Mlle maakt iPhone-hoesjes met spiegel en lipglosshouder | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-04-09 13:00 |
|
|