Spiegel screenprotector, goed? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt heb je hem al binnen mario? jep. kheb hem binnen vond het zonde om mijn invisible shield eraf te trekken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jep. kheb hem binnen
vond het zonde om mijn invisible shield eraf te trekken dus heb ik hem ermaar gewoon overheen geplakt. Staat ook nog wel goed en hij past nog steeds in men fabrix hoes! Thanks!! djseven
|
|
|
||||
|
||||
no thx man! wat vind je er zelf van? ik vind het nog steeds erg vetjes!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
inderdaad, mooi is t wel ja.
|
|||
|
|||
Citaat:
Of zei je dat je er nog een aantal binnenkrijgt binnenkort? Ik zoek er 2 van die namelijk. Thanks alvast! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij zou nog meer binnen krijgen, moet je djseven ff PM'en |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb er 3 van geprobeerd, die mirror screen protectors, artwizz, bellet en proporta. proporta : is 1mm dik en je scherm als t aan is vrij donker. wel goede bescherming tegen krassen, en de afwerking was minder boven aan earphone en onder de home-button. Bellet : mooie afwerking, is niet 100% spiegel, beetje meer zilver, goede doorschijning als scherm aan is, goede bescherming tegen krassen, niet dik. Artwizz : dun, echte chrome spiegel, goede zichtbaarheid bij scherm aan, goede krasbestendigheid van de folie, goede afwerking bij home-button etc Mijn conclusie : artwizz nr1 Bellet nr2 Proporta nr3 pokkeslecht nu zou ik nog wel een willen uittesten, die hier gepost is, kun je mij ene bezorgen? Dan heb k er 4 kunnen testen en gebruiken, dan weet k je gelijk te zeggen welke t beste is van de vier. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks allemaal! Ik heb gegoogeld op Artwizz en gevonden op de Macwell.nl site. Daar zijn ze 8,75 per stuk.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook zo een bij DjSeven bestelt
Komt deze week binnen
|
||||
|
||||
Citaat:
de mirror screenprotector kun je ook steeds hergebruiken... heb hem ook tig keer onder de kraan afgespoeld omdat er weer een haartje aanzat, maar plakken blijft ie wel doen |
|
||||
|
||||
hey mario,
je toch zo'n doekje bij gekregen joh ik heb het in 1 x goed gedaan....ik keek eerst of de opening van dat oorspeakertje en de zijkant goed zat. en van daaruit probeerde ik zo recht mogelijk beetje bij beetje naar beneden te glijden zodat alle luchtbubbeltjes eruit waren. 30 seconde bij mij |
|
||||
|
||||
een applausje ! lol
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zat vandaag ff buiten in de zon, pfff dan zie je je beeld scherm wel slecht he |
|
|||
|
|||
Inderdaad erg vette screenprotector. Heb djseven al gepmt met de vraag of hij er een heeft.. Ik hoop het
|
|
||||
|
||||
k heb er een van hem binnen en moet zeggen dat hij er goed uitziet de nieuwe spiegel protector.
Maar hij heeft verd*mme veel weg van de Mirror screen protector van Bellet. @ djSeven : van welk merk zijn deze screen protector van jou??? |
|
||||
|
||||
deze is merkloos (noem het maar VII ofzo )....en ben blij dat je het goed vindt uitzien
|
|
||||
|
||||
Djseven, IS hij al onderweg???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector zit niet goed | DJxReventon | iPhone algemeen | 2 | 03-04-11 14:43 |
spiegel app? | Elfje76 | iPhone Apps | 6 | 07-06-10 18:22 |
Mlle maakt iPhone-hoesjes met spiegel en lipglosshouder | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-04-09 13:00 |
|
|