iPhone 5 geen geluid bij bellen! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik heb een probleem met een iPhone 5 tijdens het bellen. Diegene die ik bel hoort mij wel, maar ik hem niet. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 geen geluid bij bellen!
Beste forumgebruikers,
Ik heb een probleem met een iPhone 5 tijdens het bellen. Diegene die ik bel hoort mij wel, maar ik hem niet. Ik dacht : nieuwe oor speaker er in en opgelost. Maar dit was dus niet het geval. Met nieuwe oor speaker hoor ik nog steeds niet. Is er toevallig iemand die weet waar het nog meer aan kan liggen? Groet, Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe check ik dat haha?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm ik heb vroeger met mijn 4s dit probleem ook gehad... dit kwam omdat ik hem in de plee had laten vallen. Dit probleem loste zich echter later uit zichzelf op(1,5 week oid)
Heb je wel geluid als je je oortjes aansluit? In mijn geval hoorde ik de andere partij op deze manier wel. Zo kan je misschien uitsluiten dat het aan je oorspeaker ligt. |
|
|||
|
|||
Beste Joost,
Ik heb dit probleem nu ook met mijn 5s. Ik kan alleen bellen via de carkit (bluetooth) of met mijn oortjes. Heb je inmiddels een oplossing gevonden, of is het een hardware-kwestie die ik met Apple moet oplossen? |
|
|||
|
|||
Nog steeds niet opgelost. Yukhalilsel, dat uitlachen is nergens voor nodig. Ik kom hier op het forum met een vraag.. Help me gewoon ipv me uit te lachen.
|
|
|||
|
|||
Joost nogmaals: heb je wel geluid als je via oortjes of op speaker zet? als dit het geval is zou ik terug gaan naar de reparateur waar je de oorspeaker hebt laten vervangen want dan lijkt het erop dat hij zijn werk niet goed heeft gedaan..
|
|
|||
|
|||
Met speaker heb ik inderdaad wel geluid, bedankt dan ga ik even terug
|
|
|||
|
|||
Succes, laat even weten of je probleem is opgelost na een bezoekje aan de reparateur
|
|
|||
|
|||
Ik heb uiteindelijk na overleg met Apple mijn iPhone omgewisseld via een UPS zending. Nu dus een nieuwe en ik kan weer gewoon bellen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
Geen geluid bij bellen Iphone 4 | MissDeboortje | iPhone algemeen | 3 | 17-01-12 20:06 |
iPhone 4 - Geen geluid bij bellen | djjanclerinx | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:15 |
|
|