iOS 12 niet meer te koppelen met Wear OS2 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhoneX en een Diesel On Fullguard smartwatch. Na de update naar iOS 12 (en de update daarna), kan ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 12 niet meer te koppelen met Wear OS2
Hallo allemaal,
Ik heb een iPhoneX en een Diesel On Fullguard smartwatch. Na de update naar iOS 12 (en de update daarna), kan ik mijn iPhone en Smartwatch niet meer met elkaar koppelen. Ik heb recent mijn Diesel gereset, waarna weer verbinding kon worden gemaakt, maar na een dag was de verbinding weg en krijg ik ze niet meer aan elkaar geknoopt. Weet iemand wat een oplossing zou kunnen zijn? Alvast dank!, André |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5s wil niet meer koppelen met carkit | MBC200 | iPhone algemeen | 0 | 15-06-16 13:34 |
Kan iphone niet meer koppelen met itunes | FreBo1958 | iPhone algemeen | 17 | 09-06-14 20:24 |
Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen | vdvoort | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 13-12-12 20:11 |
Clickandbuy wil niet koppelen aan apple id | Jerrrryy | iPhone algemeen | 2 | 04-08-11 21:45 |
|
|