Muziek afspelen via SSD op iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag wil ik weten of de mogelijkheid bestaat om via mijn externe SSD (waar 750Gb muziek op staat, gebruik die op mijn MacBook Pro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek afspelen via SSD op iPhone
Hallo,
Graag wil ik weten of de mogelijkheid bestaat om via mijn externe SSD (waar 750Gb muziek op staat, gebruik die op mijn MacBook Pro (10.15.3) waar 2 files op staan, nl. Music library en de media map) de inhoud daarvan af te spelen op mijn iPhone. Had een lightning naar usb adaptor gekocht bij Bol.com, maar deze werkt niet. foutcode: accessoire (de SSD)kan niet gebruikt worden, vraagt teveel stroom, nochtans de adaptor is aangesloten op het lichtnet via de lightning kabel, en de SSD via een USB naar USB-C op de adapter alle info welkom Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dus je adapter heeft drie aansluitingen:
ingaande lichtnetaansluiting ingaande usbaansluiting uitgaande Lightning |
|
|||
|
|||
ingaande lichtnet is ook lightning kabeltje
|
|
||||
|
||||
denk ook niet dat dat gaat werken is afgeschermd door apple waarschijnlijk
of het verloop kabeltje heeft geen mfi keurmerk MFI staat voor "Made For iPhone - iPod - iPad" en is een programma wat is opgezet door Apple. De techniek achter de iPhone lightning kabel, ook wel 8-Pin kabel genoemd heeft zijn patentrecht verloren waardoor andere fabrikanten de iPhone lightning kabel morgen reproduceren. Deze lightning kabels worden nog steeds massaal geproduceerd in vooral China, dit zonder enige keurmerken, veiligheid en kwaliteitseisen aan gekoppeld. Apple heeft besloten om deze "namaak" kabels van slechte kwaliteit een halt toe te roepen, door middel van het MFI programma. De iOS software is tegenwoordig zo ingesteld dat laadkabels voor de iPhone en iPod alleen geaccepteerd wordt wanneer de kabel is voorzien van een chip met een uniek identificatie nummer, ook wel de MFI chip genoemd. Als fabrikanten gebruik willen maken van deze chip voor hun iPhone en iPad kabels, dan dient men eerst het MFI programma te doorlopen. De kabels van deze fabrikant dienen aan de veiligheid en kwaliteitseisen te voldoen die Apple heeft opgesteld in hun MFI programma |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV: wel geluid bij afspelen films, NIET bij afspelen muziek???!!! | Pirsig | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 29-05-14 11:54 |
iPhone 4 muziek afspelen iOS 7 | Azdin | iPhone algemeen | 0 | 01-01-14 18:38 |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? | jerrelino | Muziek, foto & video | 3 | 27-08-10 03:02 |
|
|